Arkadaşlar cihazımı 03.09.2013 tarihinde garantiye yolladım.20.09.2013 te aldım. Hiçbir sorunları yapılmadan,daha önceden olmayan ek bir sorunla bana yollandı.21.09.2013 te tekrar yolladım 12.10.2013 te aldım.Yine aynısı oldu.
Sorularım
1-Şimdi 3. kez mi yollayım,tüketici mahkemesine mi gideyim?
tüketici mahkemesinde kaybetmekte var kazanmakta var ve çok bekliyormuşuz oyüzden pek yakın bakmıyorum ama sizin fikirleriniz neler?
2-Şimdi garantiye yolladığımda değişim isteyeceğim ama kimden isticem gönderilirken sorunlarına ilave olarak 3.kez yollanıyor değişim isteniyor mu yazcam başka neler yapacam Nokia'yı mı arıcam mail mi çekeceğim?
3-Mail örneğiniz var mı acaba?
4-Değiştirilmeme olasılığı ve yapılmadan yine gönderilme olur mu sizce kağıda neler yazıyım?
Telefondaki Sorunlar:
1-Telefonu salladığımda ses geliyor.
2-Sol üst kısmına baskı uygulayınca gıcırdama var.
3-Ön kameraya toz giriyor(Düzeltildi mi bilmiyorum tekrar yazsam mı yazmasam mı?)
4-Telefonun arama tuşunun sağından akşam belirgin bir şekilde ışık sızıyor.(Diğer lumialara baktığımda çok daha az.)
Yeni Oluşan Hata:
1. kez servise göndermemden önce çok hafif baskı uyguladığımda çalışan ses açma kapama tuşu artık aşırı baskı uygulayınca çalışıyor.
Not:Servis raporlarım bulunmaktadır ve tamdır.