Öneri Nokia Care Teknik Servis İşkencesi

Sponsorlu Bağlantılar

OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Care Teknik Servis İşkencesi
Öncelikle bunu neden bu forum altına yazdığımı açıklayayım, Olayın sadece kulaklıktan ibaret olmadığını, sorun çıkmaması uğruna gidip en orijinalini almayı tercih etmeme rağmen yaşadıklarımı ve tabi ki ilgisizliği anlatmak istiyorum. Yaklaşık 1 yıl önce hepsiburada.com'dan Nokia Monster WH-930 Purity HD Stereo kulaklık almıştım. yaklaşık 3 ay önce okulda takarken Sağ kulakçık kızağında kırılma meydana geldi. Mersin gibi bir şehirde Nokia bayisi olmadığı için ben de Elektromekanik isimli firmaya bağlı Nokia Care(!) bayisine götürdüm. Yetkili(!) Bayan bana faturamın gerekli olduğunu söyledi. Ben de kargoyla gelen faturayı bulamadığım için; hepsiburada.com hesabımdaki sipariş geçmişinden ürünüme ait orijinal faturayı e-posta adresime isteyip print ettirdim. Çıktının üzerinde garanti işlemlerinde kullanılabilir yazmasına rağmen faturam kabul edilmedi. 2-3 gün sonra, kargoyla gelen faturayı -şans eseri- buldum. Aynı şekilde geri götürüp teslim ettim. Islak mührü olmadığı gerekçesiyle Yetkili Bayan yine kabul etmemezlik yaptı. Ben de "ben cihazımın garanti kapsamına girse de girmese de onarılmasını veya değişim yapılmasını istiyorum; gönderin, kabul etmezlerse yapacak bir şeyler bulurum" diyip ısrar ettim. Kabul etti ve 29 ocakta cihazım gönderilmişti. kurallara göre 21 gün içerisinde teslim edilmesi gerekiliyordu, 20 gün dolduğunda belgemle beraber gittim ve aynı bayan bana "parça bekleniyor" cevabını verdi. Peki dedim ve evime döndüm. Hiçbir şekilde telefonlarına ulaşılamadığı için her defasında şubeye gitmek zorunda kaldım. Bugün cep telefonuma: "SAYIN KAAN UNLU, CİHAZINIZIN ONARIMI TAMAMLANMIS. VE TESLIME HAZIRDIR." diye bir mesaj geldi. Hatırlatmakta yarar var; Bugün 10 Mart, yani son teslim tarihimden yaklaşık 40 gün sonrası. Belgemle servise gittim, ve cihazımın aynı verdiğim gibi durduğunu gördüm. Bana verilen cevap şuydu: "hasar, garanti kapsamına girmiyor." Ben deliye döndüm. Şunu da söyleyeyim 17 yaşında, Lise 3 öğrencisiyim. "Çocuk" gibi gördüklerini bilsem de ses çıkarmamıştım bu güne kadar. "40 gün boyunca serviste kaldı, parça beklendiği söylendi ama şimdi böyle diyorsunuz nasıl oluyor. Bana asıl bir nokia care bayisi söyleyin oraya gideceğim. Benim cihazımın hasarlarını onaracak olan, içindeki belgede yazdığı üzere Nokia" dedim. Sonra yetkili, içeriden birisini çağırdı. AKUT'tan olsa gerek, hemen iş arkadaşını kurtararak; sanki az önce söylediklerimi duymamış gibi gayet yumuşak sakin bir ses tonuyla "buyrun sorun neydi" dedi. Ben bir kat daha çıldırdım. Az önce söylediklerimi tekrar ettim ve bana "biziz nokia bana anlat sorununu" dedi. Ben de duvarlardaki "General Mobile, Samsung, TTech, Apple ürünlerini göstererek "belli oluyor" dedim. "size yardımcı olamıyoruz üzgünüm, isterseniz teleservice numarasını verebilirim" dedi son olarak. "Gerek yok bulurum kendim" diyerek çıktım. 3 tuşla yapılan bir formatı, bilmeyen insanlar için 20-30 TL karşılığında yapan bu kurumların eline düşmemek için ne yapabilirim, Mersin çevresinde, Herhangi bir servis olur yetkili olur, önerilerinizi bekliyorum. Çünkü şu dakikadan sonra 150 liraya aldığım kulaklığı değil, çektiğim bunca eziyetin karşılığını istiyorum.
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bulundugunuz yerde ki tuketici mahkemesine elinizde ki tum evraklarla basvurun ve dava edin. Kesinlikle kazanirsiniz
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
bu durumu direkt nokia ile bağlamak doğru olmasa gerek, başlık bu çünkü..
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
    Konu Sahibi
bu durumu direkt nokia ile bağlamak doğru olmasa gerek, başlık bu çünkü..
cihaz kutumun içerisinde Nokia güvencesini belirten 2 tane belge var, hadi tamam kabul, nokia yerine kiminle bağlamalıyım ?
Bulundugunuz yerde ki tuketici mahkemesine elinizde ki tum evraklarla basvurun ve dava edin. Kesinlikle kazanirsiniz
başvurmayı düşünüyorum, nokia müşteri hizmetlerini arayıp yetkili servislerine kargolasam nasıl olur peki ?
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
cihaz kutumun içerisinde Nokia güvencesini belirten 2 tane belge var, hadi tamam kabul, nokia yerine kiminle bağlamalıyım ?

başvurmayı düşünüyorum, nokia müşteri hizmetlerini arayıp yetkili servislerine kargolasam nasıl olur peki ?

Teleservice denen illet yere yollarlar ve en az 1 ay daha oyalarlar. Zaten servis sürecini yasamissiniz. Hic arama direkt tuketici haklari mahkemesine basvurun.
 
  • Beğen
Tepkiler: OhMyDrogba
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
    Konu Sahibi
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
cihaz kutumun içerisinde Nokia güvencesini belirten 2 tane belge var, hadi tamam kabul, nokia yerine kiminle bağlamalıyım ?

başvurmayı düşünüyorum, nokia müşteri hizmetlerini arayıp yetkili servislerine kargolasam nasıl olur peki ?
bizim milletin naşallığı işte laf çok icraat yok
işin garibi diğer android cihazları inadına kakalamaya çalışırlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
hakimnokta

hakimnokta

Üye
K.maraş deka Nokia care bu işlerde ileri düzey çalışıyor iki defa gönderdim tekrar döndü telefon yapıldı geldi maraşta böyle bir durum yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve OhMyDrogba
emz

emz

Üye
Dostum benden sana tavsiye. Madem öyle Nokia destek hattı var internette bulursun. Hemen orayı ara yarın. Sana gerçekten yardımcı olurlar ve ilgileniyorlar adamla. Ciddiye alıyorlar gerçekten. Onlarla konuş ve eğer bir şey yapamayacaklarsa en son olarak gerekli mercilere giderek gerekeni yapacağını ve artık cihazı değil hakkını aradığını söyle. Eğer yardımcı olmazlarsa hemen muhtarlığa git ve tüketici hakem heyetine başvur. İki haftada bir toplanıyorlar. Ardından onlar işlemleri başlatır;) Bence yeterli olur bunlar sana. Ha süre uzar ama sonuç belli. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve OhMyDrogba
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Eğer hak arama yoluna başvuracaksanız, o tutardaki ürünler için öncelikle bulunduğunuz yer kaymakamlığının tüketici sorunları hakem heyetine başvurmanızı öneririm.

Ancak başvurmadan önce konunun mevzuatını, garanti hizmetindeki kusurlarda ne gibi yollara başvurulabileceğini iyice araştırın.
(Bununla ilgili yönetmelikler var)
Böylelikle konuyu mevzuat diliyle ve yukarıda belirttiğiniz ayrıntılarıyla daha iyi izah edebilirsiniz.

Geçmiş olsun.

Aynen bahsettiğiniz gibi ürünün garanti kapsamına girip girmemesi bir yana bu tür ters davranışlar ve eziyet niteliğindeki tavırlar insanın canını çok sıkabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: OhMyDrogba
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Arkadaş da belirtmiş, mersin yakın sayılır. K.Maraş Nokia Care gerçekten başarılı. Tertemiz yapıyorlar işlerini. Yolun düşerse yakın zamanda bir sor derim. Gidecek olursan diye yerini de söyleyeyim :) Özel idare binasının en alt katında, rengarenk saçma sapan bir bina zaten :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hakimnokta ve OhMyDrogba
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ediyorum hepinize gerçekten hiçbir fikrim yoktu oradan çıkarken, biraz daha bilinçliyim artık. Yaşayarak öğreniyoruz işte aynen öyle. Kahramanmaraş'a da yolum düşerse tek derdim dondurmanın telefona damlamaması olsun. Tekrar teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: hakimnokta ve emz
hakimnokta

hakimnokta

Üye
İyi ki k.maraşta deka var oda olmasa zaten başka telefon yaptıracak doğru düzgün bir yer yok teknik servis adına bu demek ki Nokia ile ilgili değil deka bir tek Nokia ya bakmıyor bütün markalara bakıyor
 


Üst Alt