
OhMyDrogba
Üye
Nokia Care Teknik Servis İşkencesi
Öncelikle bunu neden bu forum altına yazdığımı açıklayayım, Olayın sadece kulaklıktan ibaret olmadığını, sorun çıkmaması uğruna gidip en orijinalini almayı tercih etmeme rağmen yaşadıklarımı ve tabi ki ilgisizliği anlatmak istiyorum. Yaklaşık 1 yıl önce hepsiburada.com'dan Nokia Monster WH-930 Purity HD Stereo kulaklık almıştım. yaklaşık 3 ay önce okulda takarken Sağ kulakçık kızağında kırılma meydana geldi. Mersin gibi bir şehirde Nokia bayisi olmadığı için ben de Elektromekanik isimli firmaya bağlı Nokia Care(!) bayisine götürdüm. Yetkili(!) Bayan bana faturamın gerekli olduğunu söyledi. Ben de kargoyla gelen faturayı bulamadığım için; hepsiburada.com hesabımdaki sipariş geçmişinden ürünüme ait orijinal faturayı e-posta adresime isteyip print ettirdim. Çıktının üzerinde garanti işlemlerinde kullanılabilir yazmasına rağmen faturam kabul edilmedi. 2-3 gün sonra, kargoyla gelen faturayı -şans eseri- buldum. Aynı şekilde geri götürüp teslim ettim. Islak mührü olmadığı gerekçesiyle Yetkili Bayan yine kabul etmemezlik yaptı. Ben de "ben cihazımın garanti kapsamına girse de girmese de onarılmasını veya değişim yapılmasını istiyorum; gönderin, kabul etmezlerse yapacak bir şeyler bulurum" diyip ısrar ettim. Kabul etti ve 29 ocakta cihazım gönderilmişti. kurallara göre 21 gün içerisinde teslim edilmesi gerekiliyordu, 20 gün dolduğunda belgemle beraber gittim ve aynı bayan bana "parça bekleniyor" cevabını verdi. Peki dedim ve evime döndüm. Hiçbir şekilde telefonlarına ulaşılamadığı için her defasında şubeye gitmek zorunda kaldım. Bugün cep telefonuma: "SAYIN KAAN UNLU, CİHAZINIZIN ONARIMI TAMAMLANMIS. VE TESLIME HAZIRDIR." diye bir mesaj geldi. Hatırlatmakta yarar var; Bugün 10 Mart, yani son teslim tarihimden yaklaşık 40 gün sonrası. Belgemle servise gittim, ve cihazımın aynı verdiğim gibi durduğunu gördüm. Bana verilen cevap şuydu: "hasar, garanti kapsamına girmiyor." Ben deliye döndüm. Şunu da söyleyeyim 17 yaşında, Lise 3 öğrencisiyim. "Çocuk" gibi gördüklerini bilsem de ses çıkarmamıştım bu güne kadar. "40 gün boyunca serviste kaldı, parça beklendiği söylendi ama şimdi böyle diyorsunuz nasıl oluyor. Bana asıl bir nokia care bayisi söyleyin oraya gideceğim. Benim cihazımın hasarlarını onaracak olan, içindeki belgede yazdığı üzere Nokia" dedim. Sonra yetkili, içeriden birisini çağırdı. AKUT'tan olsa gerek, hemen iş arkadaşını kurtararak; sanki az önce söylediklerimi duymamış gibi gayet yumuşak sakin bir ses tonuyla "buyrun sorun neydi" dedi. Ben bir kat daha çıldırdım. Az önce söylediklerimi tekrar ettim ve bana "biziz nokia bana anlat sorununu" dedi. Ben de duvarlardaki "General Mobile, Samsung, TTech, Apple ürünlerini göstererek "belli oluyor" dedim. "size yardımcı olamıyoruz üzgünüm, isterseniz teleservice numarasını verebilirim" dedi son olarak. "Gerek yok bulurum kendim" diyerek çıktım. 3 tuşla yapılan bir formatı, bilmeyen insanlar için 20-30 TL karşılığında yapan bu kurumların eline düşmemek için ne yapabilirim, Mersin çevresinde, Herhangi bir servis olur yetkili olur, önerilerinizi bekliyorum. Çünkü şu dakikadan sonra 150 liraya aldığım kulaklığı değil, çektiğim bunca eziyetin karşılığını istiyorum.