Nokia Lumia 920 Servis Değişimi Çok Önemli Lütfen Bakın Acil!

  • 14 Ekim 2013
  • 1729 Okunma
  • 10 Cevap

  1. Arkadaşlar cihazımı 03.09.2013 tarihinde garantiye yolladım.20.09.2013 te aldım. Hiçbir sorunları yapılmadan,daha önceden olmayan ek bir sorunla bana yollandı.21.09.2013 te tekrar yolladım 12.10.2013 te aldım.Yine aynısı oldu.
    Sorularım
    1-
    Şimdi 3. kez mi yollayım,tüketici mahkemesine mi gideyim?
    tüketici mahkemesinde kaybetmekte var kazanmakta var ve çok bekliyormuşuz oyüzden pek yakın bakmıyorum ama sizin fikirleriniz neler?
    2-Şimdi garantiye yolladığımda değişim isteyeceğim ama kimden isticem gönderilirken sorunlarına ilave olarak 3.kez yollanıyor değişim isteniyor mu yazcam başka neler yapacam Nokia'yı mı arıcam mail mi çekeceğim?
    3-Mail örneğiniz var mı acaba?
    4-Değiştirilmeme olasılığı ve yapılmadan yine gönderilme olur mu sizce kağıda neler yazıyım?
    Telefondaki Sorunlar:
    1-
    Telefonu salladığımda ses geliyor.
    2-Sol üst kısmına baskı uygulayınca gıcırdama var.
    3-Ön kameraya toz giriyor(Düzeltildi mi bilmiyorum tekrar yazsam mı yazmasam mı?)
    4-Telefonun arama tuşunun sağından akşam belirgin bir şekilde ışık sızıyor.(Diğer lumialara baktığımda çok daha az.)
    Yeni Oluşan Hata:
    1. kez servise göndermemden önce çok hafif baskı uyguladığımda çalışan ses açma kapama tuşu artık aşırı baskı uygulayınca çalışıyor.


    Not:Servis raporlarım bulunmaktadır ve tamdır.
     


    Yazan: Rıza Soylu
  2. Ben şikayetvar .comda nokiaya sorunu şikayet ettim beni aradılar 3.kez gönderişim oluyor dedim yine gönderin dedi nokia biz bu sefer cihazınızı değiştireceğiz dediler ve şimdi cihazım değişim cihazı beklemektedir yazıyor.
     
  3. 4.kez de değiştiriyorlar.benimki öyle değişti ama sıfır olarak tüm parçalarını değiştirdiler.kapalı kutu değişmedi.
    baskıcı olacaksın
     
  4. Kardeş sen teleservice'nin bu sitesine girdiğinde peki hata bilgilerinde cihazın değiştiği zaman arıza bilgilerinde swap kapak yazıyor muydu? https://b2b.teleservice.com/ts2000/login.php
    ---
    bu siteden bir bak acil
     
  5. Ya abi konumu dağıtmayın ya açocalsan aç ynei bit konu ya :(

    Değiştirtmek için ne yapmam gerekiyor?Şikayetvar'a mı yazacağım Nokia mı arayacağım?
    ---
    Up up up! Nolur Yardım ya
     
  6. sikayetvar.com
    ---
    yaz
     
  7. evet swap yazıyordu.
    biraz geç oldu ama :D
     
  8. kardeş o ts2000 seninkini bana pm ile atabilir misin bir bakayım.
    ---
    swap kapak yazıyor muydu? https://b2b.teleservice.com/ts2000/login.php
     
  9. sadece swap yazıyordu.ana kart ekran ve batarya değişti benim
     
  10. Kardeş sna pm attım bir ts2000'nini bana ekran alıntısı olarak atarmısın site:https://b2b.teleservice.com/ts2000/login.php
    Peki nokia sana cihazınızı tümden mi değiştireceğiz dedi? kasa değişmedi mi?
     
  11. cepten yazıyorum.
    Nokia beni aradı cihazınız değişecek dedi.sadece anakart değiştirdi.bende bira verdim ekranıda değittirdim,sonra bidaha verdim bataryayı değiştirttim..yani cihazı 7 kere servise verdim.tabi buarada hem nokiaya hemde telecervise durmadan maille kaydım,telefondada kaydım.
    sadece swap yazıyordu
     
Yüklüyor...
20/09/2018 - 13:23