N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

wherease

Üye
doysa çıkmıyor linkten :(
 


wherease

Üye
bu dosyaları orjinali ile atacağım anladığım kadarıyla ama ben orjinal dosyaları bulamıyorum navifilm 1.7 de yok :(
 

Otuz

Üye
teşekkür ederim usta bunumu tavsiye edersiniz yoksa taylorun son çıkardığı cfwyi mi acaba:))
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
14.04 surumunde annascreen saver da var arkadaslar.. kurtulus abı yazmayı unutmus :D :D
 

papica

Üye
808 galer widget eklendi kardesim fw canavar gibi ama 808 sorunvar ekrana resinleri atamiyorum sadece sen birtanesin
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
txt saat eklendi
muzik calar yenilendi
flip saat eklendi
yeni widget not defteri
acma kapama tusu yenilendi
indireceginiz dosyalari rm-596 klasorune atin degisiklige izin verin flash atin bukadar




Ellerine sağlık usta şimdi yüklüyorum:alkis
 
mh.

mh.

Üye
hocam ellerine sağlık.:tşk:
 

wherease

Üye
abi tamm sonunda v7 den döndüm :)
 
oyazici26

oyazici26

Üye
Şimdilik bir arıza yok
Eline sağlık teşekkürler.
Allah razı olsun.
____________________
 
zırzavat

zırzavat

Üye
ellerine saglık cok guzel olmuş .. ama 7370 yaptım ekolyzır gitti tıklıyorum ekolayzıra hiç bişey gelmıo . nasıl çözebılırım ?,
 

wherease

Üye
bendede gitti bende düzeltemedim malesef
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
büyük bir heyecanla kurtulus40 v5 in çıkmsını bekliyorum :D :D
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
ram rom falan nasıl abi diğerine göre daha mı iyi onlarıda yazmamışsında
 

ggokhan008

Üye
arkadaşlar bende atom bebek açılmıyor lütfen yardım edermi siniZ çok lazım
 
mh.

mh.

Üye
ben en son güncellemeyi yukledim sanki hafif takılmalar oluyordu zaten pek bir fark yok bir iki saat ve muzik çalar farkı var benim için o kadar önemli değil.. bende tekrar 16-03-2012 versiyona dönuyorum.
artık v112 gelince tabiki kurtuluş hocam farkıyla olunca onu yuklerim.

valla şunu tekrar söylemeden geçemeyeceğim eğer kurtuluş hoca olmasaydı bu n8 ler biraz zor adam olurdu orjinal bellede bir sürü gereksiz şeyler var ve stabil çalışmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Link yenilendi ve tarayici eklendi bakalim nasil olmus emegi gecen arkadaslara tesekkurler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ag66, SuaT6027 ve minti43
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
Oh Be Bide Bunu Deniyelim :)
 
YkPkY

YkPkY

Üye
emeğine sağlık
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
yuppiiiii :) :) :D :D ellerine emeğine sağlık abicim... :D :D
 


Üst Alt