ben en son güncellemeyi yukledim sanki hafif takılmalar oluyordu zaten pek bir fark yok bir iki saat ve muzik çalar farkı var benim için o kadar önemli değil.. bende tekrar 16-03-2012 versiyona dönuyorum.
artık v112 gelince tabiki kurtuluş hocam farkıyla olunca onu yuklerim.
valla şunu tekrar söylemeden geçemeyeceğim eğer kurtuluş hoca olmasaydı bu n8 ler biraz zor adam olurdu orjinal bellede bir sürü gereksiz şeyler var ve stabil çalışmıyor.