N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

ilkturk82

ilkturk82

Üye
elinize sağlık.ama sorun şu,müzik kütüpanesini yenile yapıyorum hiçbir dosyayı bulamıyor.diskte yer yok uyarısı veriyor.mp3 leri atmadığım klasör kalmadı sonuç aynı.alon mp3 ü yükledim ondada ses çok düşük kulaklıkta.mix müzikte.tşklr
 


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
elinize sağlık.ama sorun şu,müzik kütüpanesini yenile yapıyorum hiçbir dosyayı bulamıyor.diskte yer yok uyarısı veriyor.mp3 leri atmadığım klasör kalmadı sonuç aynı.alon mp3 ü yükledim ondada ses çok düşük kulaklıkta.mix müzikte.tşklr
rompacher yamalarini aktif yapmayin sorun cozulur.
 
[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
dün yükledim kullanıyorum çok stabil olmuş gerçekten. Şu ana kadar bir sıkıntı yok. Ama şu nokia drop neyin nesi anlamadım bağlanmıyor bir türlü.bu arada eline sağlık
 

Otuz

Üye
selamun aleykum usta 111.040 a bir el atsan çok makbule geçer şimdiden tşkler
 
marsoy

marsoy

Üye
eline sağlık hocam harika olmuş
 

papica

Üye
slm kurtuluş abi yeni cikan fw bir yapsan cok makmule gecer abi onu bekliyorum senin fw deniyorum zaten
 
marsoy

marsoy

Üye
hocam dün yükleme fırsatı buldum ancak çok hızlı çok güzel fakat mms yollamıyo wlanı sürekli tanıtıyorum otomatik bağlamıyo mağazada bazı programları yüklemiyo sorun ne olabilir acaba
 

papica

Üye
kurtuluş abi bir yapsan yeni fw tukce sen yapasin başka yok
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
selamun aleykum usta 111.040 a bir el atsan çok makbule geçer şimdiden tşkler

slm kurtuluş abi yeni cikan fw bir yapsan cok makmule gecer abi onu bekliyorum senin fw deniyorum zaten

kurtuluş abi bir yapsan yeni fw tukce sen yapasin başka yok
yeni cikan guncellemenin icindeki yenilikleri ekledim test ediyorum yeni muzik calar ve widgetler eklendi yakinda guncellenecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: mh.
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Kurtuluş ben bu senin v4 klasörlü menü değil mi,ben klasör olmasın istiyorum böyle bir seçenek varmı,şimdi flash atacağım da
 
mh.

mh.

Üye





yeni cikan guncellemenin icindeki yenilikleri ekledim test ediyorum yeni muzik calar ve widgetler eklendi yakinda guncellenecektir.

hocam bayadır yoktun valla özledik seni..
yazını şimdi görünce baya sevindim.
sensiz burası pek çekilmiyor..

bu arada senin cfw den bazı arkadaşlara yukledim dün birisiyle karşılastım. kurtuluştan yeni ersiyon varmı diyor yani nokiadan sormuyor senden soruyor.. arkadaşım inanki canı gönulden yuzbin kez ALLAH senden razı olsun sayende telefonlarımız adam oldu ve stabil kullanıyoruz.
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kurtuluş ben bu senin v4 klasörlü menü değil mi,ben klasör olmasın istiyorum böyle bir seçenek varmı,şimdi flash atacağım da
malesef klasorlu versiyonu ama rofs2 icinden mif dosyasini silersen klasorsuz olur
hocam bayadır yoktun valla özledik seni..
yazını şimdi görünce baya sevindim.
sensiz burası pek çekilmiyor..

bu arada senin cfw den bazı arkadaşlara yukledim dün birisiyle karşılastım. kurtuluştan yeni ersiyon varmı diyor yani nokiadan sormuyor senden soruyor.. arkadaşım inanki canı gönulden yuzbin kez ALLAH senden razı olsun sayende telefonlarımız adam oldu ve stabil kullanıyoruz.
tesekkurler dostum yeni hazirliyorum ama yeni guncelleme gelicek diye agirdan aliyorum v112 cikar yakinda.
 

papica

Üye
kurtuluş kardesim hemen paylaş 4gozle bekliyorum inan senin gibi fw yapamiyorlar bende seni bekliyordum

---------- Eklendi @ 19:54:26 ---------- Yazıldı @ 18:59:35 ----------

111.030.609 kardeşim simdi buna donecem senin fw bir yollasan senin yaptigini kurtulusum beni kurtar
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
txt saat eklendi
muzik calar yenilendi
flip saat eklendi
yeni widget not defteri
acma kapama tusu yenilendi
indireceginiz dosyalari rm-596 klasorune atin degisiklige izin verin flash atin bukadar


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Nextman, HyperActive92, SuaT6027 ve 1 kişi daha

papica

Üye
tesekur kardesim birde beni faceye eklesen bende senin gibi telefon delisiyim [email protected]

---------- Eklendi @ 22:56:33 ---------- Yazıldı @ 22:51:57 ----------

kurtuluş kardesim sen birtanesin
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Kurtuluş hocam 111.040.0704 yükledim ama ingilizce cfw yapsan ne iyi olur 111.030.0609 a dönemiyoruz
 

baykep

Üye
Hocam, C6-01 telefonlar içinde güncelleme yapmayı düşünüyormusun. Her taraf N8 doldu. Biz biraz ihmal edildik.
 

wherease

Üye
kurtulus abi tarayıcıyı güncelleme yapacakmısın yakınlarda ?

---------- Eklendi @ 01:00:34 ---------- Yazıldı @ 00:39:02 ----------

abi bu arada ben senin cwf yi yükleyemedim taylor v7 yi kurdum seninkine geri dönemiyorum :((((((((((((((((
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
taylor yeni surumunu yukleyip donemeyenler bunu yuklesinler turkce attim

 


Üst Alt