N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar

Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hay allahım ya demekki elli defa telefon flaşlamak hiç mantıklı değilmiş bakalım şimdi nasıl geri getirecem bu e'yi:ağlarım:
telefondan format atin pcden atilan formatlar cihazlar saglikli degil.
 


23palulu23

23palulu23

Üye
hakketten bu nfc yi kullanan var mı ? Yani deneyen?
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaslar nfc ekledim nedeni merak etmemeniz yarin baska biri eklese diyeceksiniz neden eklemedin!!!:bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: SuaT6027

Otuz

Üye
n8 de nfc çalişiyormu kardeşler
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
abi video açılmıyor:ah
Edit:açılıyor
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
Arkadaşlar ben 23-02 belleyi sorunsuz kullanıyordum taki 06-03 gelene kadar sonra onu yükleyim dedim bi hata aldım telefona yükledim telefon kasıntıdan kamera açılmıyordu hard format atıyım dedim şimdi de telefon açılmıyor anna yükleyince açılıyor ama belle yükleyince telde nokia yazısı kalıyo yadım edecek var mı?HELPPPPPPPPPP
 

TurcpoweR

Üye
Ellerine sağlık kurtuluş abi sağolasın
 

TurcpoweR

Üye
Kurtuluş hocam iki sorum olacak : birincisi bu açık menüde yeni klasör açtığımız zaman simgesini değiştirme imkanımız var mı ? İkincisi de bende ekran parlaklığını ayarlayan bi program vardı tasarruf modundayken bile parlaklığı değiştirebiliyodum ama şimdi bulamıyorum :/ sen de varsa linkini verebilir misin ? Şimdiden teşekkürler
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
üstad sana katılıyorum kesinlikle çalişmadı dört tane cihazda deedim ama olmadı ama güzel kardeşimiz neden eklemiş onu anlamış değilim ne gerek var ya değilmi



tabi çalışmaz.boşuna 100kg olmadım,devamlı sandalye üstünde oturup lehim atmayla uğraşmakdan.
Ama çok zeki arkadaşlarımız var,insanları gerizekalı yerine koymaya çalışan.tüy kaptım o bilmiş süpersonik nfc dehasına,kusuruma bakmayın,o yüzden.
Burada yanlış yönlenme olmasın milletin kafası karışmasın daha net fikre sahip olsun diye bildiklerimizi paylaşıyoruz,cuhelalarıda uyandırmaya.
Ama cahil olan yine ben oluyorum.
Bide ortaya lafı atarlar,sonra kaybolurlar.çok billyorsan savun kendini.oda yok
Ne zarari var anlamadim performansmi etkiliyor pilmi bitiriyor?
aksama kadar ellitane program yukluyoruz hangisini begeniyorsunuz?
sizden ricam artik neden ekledin calismiyor diye yorumlar yazmayin ben geri zekalimiyim calismadini bilecek kadar hosuma gitti ekledim bakarsin hosuma gitmez cikartirim ekledim diye cakilmadi ya roma hersey elimde!!!! Lutfen...
 
  • Beğen
Tepkiler: ЯReiS

Otuz

Üye



Ne zarari var anlamadim performansmi etkiliyor pilmi bitiriyor?
aksama kadar ellitane program yukluyoruz hangisini begeniyorsunuz?
sizden ricam artik neden ekledin calismiyor diye yorumlar yazmayin ben geri zekalimiyim calismadini bilecek kadar hosuma gitti ekledim bakarsin hosuma gitmez cikartirim ekledim diye cakilmadi ya roma hersey elimde!!!! Lutfen...
gülü seven dikene katlanacak :) şakası bir yana valla yerinde olmak istemezdim Allah yardımcın ve razı olsun
durmak yok yola devasm:alkis

----------Eklendi @ 15:40:33 ---------- Yazıldı @ 15:37:30 ----------

[/URL][/IMG]


Kardeş bu resmin ne olduğu hakkında bi bilgin varmı? Büyük ihtimal yok. NFC donanımı olmayan telefonlara NFC antenli sim kart. Turkcell ve Avea da kullanılıyor şu an. Sorun şu sim kart micro sim kart+nfc antenininde batarya kapağı içine gizlenmesi gerekiyor. Ürün bu haliyla N8 gibi kapalı telefonlara uygun değil. Yurt dışı sim kart içine gömülü NFC antenler var. Fakat işin içinde simkart olunca operatöre bağımlıyız şu an. olaki operatörler ne zaman diğer sim kartları kullanıma sunar, o zaman al N8 de NFC kullan.
Lehim tabancan daima sıcak, Sandalyen rahat, kilolarını azalt. :naughty:
hacı bu sim çoğaltıcıya benziyor olsada modası biteli beş sene oldu bunu nerden buldun bulduğun yerde bir açıklaması vardır mutlak
 
A.S.P.A.V.A.

A.S.P.A.V.A.

Üye
gülü seven dikene katlanacak :) şakası bir yana valla yerinde olmak istemezdim Allah yardımcın ve razı olsun
durmak yok yola devasm:alkis

----------Eklendi @ 15:40:33 ---------- Yazıldı @ 15:37:30 ----------

hacı bu sim çoğaltıcıya benziyor olsada modası biteli beş sene oldu bunu nerden buldun bulduğun yerde bir açıklaması vardır mutlak

 
A.S.P.A.V.A.

A.S.P.A.V.A.

Üye
Ayrıca kurtuluş hocaya NFC konusunda destekliyorum. Adam yazılımı bi şekilde CFW içine entegre etmiş. Üstelik büyük ihtimalde 808 dosyaları bunlar. Gerisi kullanıcılara kalmış.

----------Eklendi @ 16:00:43 ---------- Yazıldı @ 15:55:01 ----------

iyi süpermiş biz ne zaman başlayacağız kullanmayı

Operatöre başvurmanız gerekiyor. Avea ve Turkcell de var.
Turcell de ki kampanyanın ismi T-CUZDAN. T-CUZDAN NFC teknolojisidir arkadaşlar.
 

emrecell27

Üye
eline sağlık üstad yine en güzelini yapmıişsın :oke: sadece nfc de sorun var nfc açma ve kapama yok bağlantılardada yok sadece paylaş var
 

deryAziz

Üye
arkadaşlar.herkese slmlar.ben bu cwf yi denemedim.acaba bu cwf kurtuluş40 n8bekle hackli ve sürprizli cwf sinden daha mı iyi.en iyi cwf hangisi?bilgisi olan yardımcı olabilir mi;-)
 
YkPkY

YkPkY

Üye
eline sağlık üstad yine en güzelini yapmıişsın :oke: sadece nfc de sorun var nfc açma ve kapama yok bağlantılardada yok sadece paylaş var

aha bak.ben billyorum olacakları.
Şurada adam gibi izah ettik,kafalar karışmasın diye.şımarıkca tepki aldık.daha ne deyim ben :(
 
A.S.P.A.V.A.

A.S.P.A.V.A.

Üye
Ben cvp hakkımı kullandım. Fakat silinmiş. Çokta önemli değil aslında. Fakat arkadaş mobil olduğu için benim attığım resimleri göremiyor. Neyse fazla uzatmaya gerekte yok. Ama hakarete cvp mutlaka verilecektir tabi.
 


Üst Alt