N8 Belle cfw Kurtulus40 belle final 07-05-2012

Sponsorlu Bağlantılar



KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
kurtulus abi sana özeldn mesaj göndermistim okudun mu?
 

hus.277

Üye
Kurtuluş arkadaşım. Videodan çıkarken direk menüye atıyor . Sebebi ne olabilir.Güzel çalışma olmuş eline sağlık
yani belle de de web den film falan izleyemeyeceksek ne işe yarar n8
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kurtuluş arkadaşım. Videodan çıkarken direk menüye atıyor . Sebebi ne olabilir.Güzel çalışma olmuş eline sağlık
yani belle de de web den film falan izleyemeyeceksek ne işe yarar n8
neden izleyemeceksin ben gayet guzel izliyorum.
 

hus.277

Üye
nasıl flash istiyor arkadaşım yolunu göster de bizde izleyelim.lütfen
mesala .diziport.com dan izleyemiyorum. bakarsan sevinirim
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
abi denicem
güzele benzio
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
kurtulus40 belle'den diziportta Walking dead izlemek harika :D :D arkadaşlar netten izleyemediğiniz videolarınızı tam ekran yapmanız yeterli oluyor.. herşey izlenebiliyor..
 

karasahinemre

Üye
shane öldü ya
 
betoner

betoner

Üye
Usta ellerine sağlık, teşekkürler. İndirmaya başladım ancak dosya isimleri 06.03.2012 tarihli gözüküyor. Bunlar 11.03.2012 cfw değilmi?
 
barış36197

barış36197

Üye
öncelikle bişey sorucam bütn dosyalar kullanılacak derken hepsini aynı andamı kopyalıcaz rm 596 klasorüne yoksa yok ayrı ayrı mı flash atıcaz
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
öncelikle bişey sorucam bütn dosyalar kullanılacak derken hepsini aynı andamı kopyalıcaz rm 596 klasorüne yoksa yok ayrı ayrı mı flash atıcaz
ayri ayri nasil flash atilcak. bir seferde kopyala flash atin


----------Eklendi @ 18:35:00 ---------- Yazıldı @ 18:34:14 ----------

Usta ellerine sağlık, teşekkürler. İndirmaya başladım ancak dosya isimleri 06.03.2012 tarihli gözüküyor. Bunlar 11.03.2012 cfw değilmi?
evet sadece icerigi degisik sorun yok
 

hus.277

Üye
üstad videoları açınca geri tuşuna bastığımızda menüye atıyor. videolar klasörüne atması lazımken buna bir çözümün varmı acaba.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otuz
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
ah be abi böle cfw olmaz yani bu ne böle :) eline sağlık harbi yapmışsın yani sahin 1.7 den sonra bu iyi gldi n8' e :) Tekrar eline saglık :) widgetde galeriyi ekleyince bi sistem hatası veriyor olsun abi yinede eline sağlık ...
 

Otuz

Üye
usta görsellik on numara olmuş bu sefer ellerine sağlık lakin hus.277 kardeşimizin dediği gibi video geri dönüşünde pürüz var bilgin olsun
teşekkür ederim


edit :telefondan format atınca hiç bir sorun kalmıyor lakin uygulanan bir kaç modta uçuyor şimdilik video sorunu kalmadı ama daha sade ve görsel oldu telefon çok hoş teşekkür ederim
 
OmerulFarukTurk

OmerulFarukTurk

Üye
hocam bu ekorayzır neden olmuyor ?
 

Otuz

Üye
hocam format attıktan sonra da aksam sabaha kadar tam dolu olan batarya ikindi vakti bitti bu benim başım ilk defa geliyor
 

wherease

Üye
hocam eline sağlık güzel çalışıyor sadece bir sorun var çözemedim diğer yüklediklerim gibi yükledim ancak haritalar yok benmi yükleyemedim yoksa haritaları çıkardınmı cfw den ? ben en son senin klasörlü farklı fontlu olanı kullanıyordum ancak bunda klasörler yok :(( bunun klasörlü sürümünü yapabilirmisin :(
 
mh.

mh.

Üye
kurtulus hocam gamin harita kuruyorum açılırken programdan atıyor yani program bir türlü açılmıyor. Kaç defa flash attım olmuyor neden olabilir? Ne yapabilirim!
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam eline sağlık güzel çalışıyor sadece bir sorun var çözemedim diğer yüklediklerim gibi yükledim ancak haritalar yok benmi yükleyemedim yoksa haritaları çıkardınmı cfw den ? ben en son senin klasörlü farklı fontlu olanı kullanıyordum ancak bunda klasörler yok :(( bunun klasörlü sürümünü yapabilirmisin :(
haritalar var icinde yanlis yapiyorsunuz bence.
kurtulus hocam gamin harita kuruyorum açılırken programdan atıyor yani program bir türlü açılmıyor. Kaç defa flash attım olmuyor neden olabilir? Ne yapabilirim!
belle ile uyumsuzlugundan olabilir ben dener haber ederim ama elimde yok pm atarsaniz denerim
 
mh.

mh.

Üye

haritalar var icinde yanlis yapiyorsunuz bence.

belle ile uyumsuzlugundan olabilir ben dener haber ederim ama elimde yok pm atarsaniz denerim

hocam bende 15.02.2012 cfw de oluyordu. Ama bunda sıkıntı çıktı. Hocam ben dışarıdayim pc başına geçince sana yollarım.
 


Üst Alt