hocam eline sağlık güzel çalışıyor sadece bir sorun var çözemedim diğer yüklediklerim gibi yükledim ancak haritalar yok benmi yükleyemedim yoksa haritaları çıkardınmı cfw den ? ben en son senin klasörlü farklı fontlu olanı kullanıyordum ancak bunda klasörler yok

( bunun klasörlü sürümünü yapabilirmisin