n8 16.04.2011'de windows mobile 7'ye geçiyor.....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheORCUN

TheORCUN

Üye
düşünsenize 16 nisan geliyo bi güncelleme 500mb ilan oha filan oluruz herhalde dimi

Hasan, 500mb olamaz, Navifirm'den bak, 16fpsx dosyası, Symbian^3 yazılımı işte; S^3 1.5GB ise WM7 sen düşün. Aynı zaman da az önceki mesajımdaki gibi, hiçbir şekilde kullanıcı tarafından yapılamaz o güncelleme...
 


Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Windows Mobile ile Windows Phone 7 farklı şeyle. Dediğiniz WP7 olmasın?
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Hem sır gibi saklanıyo hem de forumda duyuyoruz ne ballıyız:D
Heralde wm7 ile s^ün kaynak kodları aynı ki ilerle geçilecek ona, hadi len
 

angryperson

Üye
    Konu Sahibi
1-) Bilgi sır gibi saklanıyor herkesden, sen biliyorsun
2-) Symbian^3 sistemi çok az donanıma ihtiyaç duyuyor, ve N8 dolayısıyla bu ihtiyacı rahat rahat karşılıyor; fakat WM7 N8 donanımı x2 ye ihtiyaç duyar, yani Windows seni bitiririm dese bile Nokia'ya bunu yapmaz, farkındadır çünkü.
3-) İşletim sistemi değiştirmek öyle kolay bir iş değil... Flash'ı geç Nokia Shop bile yapamaz. En en üst teknik servis, resmen telefonun üzerinde yazılımı yeniden yazar; ki yaklaşık 3 4 milyon Nokia N8 olduğunu düşünürsek(hoş max. 1 milyonu WM7 ister) Nokia bunu göze alamaz...


sır gibi saklanan duyulup duyulmaması değil yazılımın piyasaya sızdırılmaması ve ayrıca ben kafamdan uydurup yazacak değilim buraya ben size değil benimle konuşan nokia yetkilisine inanırım doğru ya da yanlış bekleyip göreceğiz.......
 
bjkstormbjk

bjkstormbjk

Üye
Symbian 10 numara işletim sistemi..

yemişim androidi ios u wm7 yi
 

Starsley

İnş geçmez çünkü bu c7 etkiler win7 geçerse onca özellik gider
 
5800 cı

5800 cı

Üye
ben o zaman 16 nisana kadar 1 n8 almam şart ben w7 ile yapamam abi symbian içime işlemiş bnm :D
 

Starsley

Win7 de hiç bi özellik yok bada bile daha iyidir ki ben saçma buluyorum geçemez
 
AYNA

AYNA

Üye
ben o zaman 16 nisana kadar 1 n8 almam şart ben w7 ile yapamam abi symbian içime işlemiş bnm :D

aynen ya ben hayatta istemem wp7 felan.en güzeli symbian.bi kere symbianın alfasayısal tuş takımı yeter yaa..
wpde querty klavye uleeek berbat..:off:
 
calis84

calis84

Üye
1-) Bilgi sır gibi saklanıyor herkesden, sen biliyorsun
2-) Symbian^3 sistemi çok az donanıma ihtiyaç duyuyor, ve N8 dolayısıyla bu ihtiyacı rahat rahat karşılıyor; fakat WM7 N8 donanımı x2 ye ihtiyaç duyar, yani Windows seni bitiririm dese bile Nokia'ya bunu yapmaz, farkındadır çünkü.
3-) İşletim sistemi değiştirmek öyle kolay bir iş değil... Flash'ı geç Nokia Shop bile yapamaz. En en üst teknik servis, resmen telefonun üzerinde yazılımı yeniden yazar; ki yaklaşık 3 4 milyon Nokia N8 olduğunu düşünürsek(hoş max. 1 milyonu WM7 ister) Nokia bunu göze alamaz...
1oo% destekliyorum, bu olmayacak birsey. Kalmiski arkasinda hic bir mantik yok. Nokia icin ne getirisi olacaki WM7 gecince. Microsoft baski da yapamaz, cünkü microsoft nokiaya daha bagimli, cünkü microsoft simdiye kadar bir sekilde becermedi cep telefonu piyasasina girmeyi.Nokia bir nevi son sansi onuda yildiramaz. Müsteri hizmetleri iyi bir kafa bulmus seninle.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
orçun sana bende katılıyorum ama symbian 3 orjinal olarak 954 mb filan dı yanlış hatırlamıyorsam ki güncelleme ile tabi olmaz ayrıca nokia care gitcen dicek bu yazılım 40$ filan sonuçta microsoft ne yapar belli olmaz aynı zamanda N8 yemez onun yerine meego gelsi olmadı meamo 6 filan yapın şu an developer sürümü indirilebiliyor her türlü yer bence N8 o sistemleri ama o da gelmez benim esas güldüğüm nokta nasıl gizli bir bilgiyse bu tüm forum okudu
 
aagkn

aagkn

Üye
böyle birşeyin olabileceğine ihtimal versek dahi ben s^3 ün wp 7 ile kıyaslanmasını bile kabul etmem neticede şu an bana göre (her ne kadar küşük sorunlar olsa bile ) en stabil işletim sistemi totalde symbian dır bu arada s^3 hala gelişiyor bunu unutmayalım
 
Maximien

Maximien

Üye
Sen o senle konuşanın ismini bana ver bakayım
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yok nokia çalışanlarına soruyorum verdiği cevap imposibble lan imkansız diyor adam ki bu adam şu tarihte güncelleme gelcek dedi çıktı
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Bir de şu var, nokia symbian ^3 için N8de son olacak dediydi ve hiçbir şekilde de işletim sistemi değiştirecez demediler bence, gerçi ceo meo değişti ama neyse..
 
Maximien

Maximien

Üye
Değişse bile n8 bunu kaldıracak kapasite de değil bence. Optimizasyonu ona göre yaparlarsa tabiki de geçeriz :D
 
Kubde

Kubde

Üye
allah başka dert vermesin. amin.
 
elektronikmüh

elektronikmüh

Üye
mobile 7 yapacaksa yeni telefona yükler satar.
5800 lıların v60 beklemesi gibi birşey bu ev ekranı için c6
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Değişse bile n8 bunu kaldıracak kapasite de değil bence. Optimizasyonu ona göre yaparlarsa tabiki de geçeriz :D

Yav bi mecvut yazılımı telefon için optimize etsinler de wm7 kalsın.
 
mustafa

mustafa

Üye
:aha: bu, şabanın ölümü gör başka kimseye söyleme diyip herkese söylemesi gibi bir şey. ama eğer olursa nokia akıllanıyor demektir :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt