TheORCUN
Üye
düşünsenize 16 nisan geliyo bi güncelleme 500mb ilan oha filan oluruz herhalde dimi
Hasan, 500mb olamaz, Navifirm'den bak, 16fpsx dosyası, Symbian^3 yazılımı işte; S^3 1.5GB ise WM7 sen düşün. Aynı zaman da az önceki mesajımdaki gibi, hiçbir şekilde kullanıcı tarafından yapılamaz o güncelleme...


bu, şabanın ölümü gör başka kimseye söyleme diyip herkese söylemesi gibi bir şey. ama eğer olursa nokia akıllanıyor demektir 
