Aklım karmakarışık oldu apple macbook seçmek gerçekten çok zor bir şey.
İnternette Gezinmek , Dizi/film izlemek için alacağım arada app store'den uygulama da indirebilirim ama onlar sınırlı. Sevdiğim küçük oyunlar mevcut.
en az 4000 TL'ye patlıyor 13 inç , 128 gb olanı oda 8 GB Ram dan kaynaklı. Ram çok önemli birşey'mi , uygulamaları açık bırakırım genellikle yani 4GB almak yerine 8 GB almak gerekli mi gerçekten. Biglsiasyarın taşınabilir olması çok önemli birşey benim için ağırlık olmaması iyi olur.
Ayiryetten magic mouse ekipmanını alınca 4000 TL'te çıkıyor alabilirim almasına ama 128 GB ta hemen dolar diye korkuyorum ve işlemci 1.6 Ghz olduğu için kasmadan korkuyorum. Grafik işleriyle uğraşmam.
Dizi/Film izleyip , İnternette Gezinirken ısınma olur mu?