ByEmre221
Üye
Lumia 640XL mi GALAXY Alpha mı
Arkadaşlar şuan Galaxy Alpha kullanıcısıyım ve telefonumdan memnunum telefonda donma kasma yok ısınma yok dencek kadar az sayılır oyunlarda herneyse konumuz Galaxy Alpha mı LUMİA 640XL mı öncelikle benim için ön ve arka kamera önemli alpha nın arka iyide önü pek sevmiyorum fakat lumia640xl da ön ve arka iyi gibi sizce hangisinin kamerası daha üstündür ve birde lumia 640XL ın oyun performansı nasıl (Asphalt 8 modern combat ve benzeri hd oyunlar işte ) sizce 1 gb ram ve snapdragon 400 ilerdeki zamanlar için yeterlimi şimdilik telefon değiştirme gibi bi durumum yok ama ilerleyen zamanlarda yani 1 sene sonra Wp ye geçilebilir mi pişman olur muyum sizce.
Şimdiden Araştırıyom
d
Şimdiden Araştırıyom
d

O derece iyileşti WP.