Tavsiye Lumia 1320 mi GM Elite mi?

Sponsorlu Bağlantılar

BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1320 mi GM Elite mi?
Merhaba arkadaşlar bu iki telefon arasında çok kararsız kaldım.. Beklentilerim şu:

Bundan önceki telefonum wp8. Gerçekten çok iyidi. Android pek sevmem, ram sorunu, takılma kasma filan... benim beklediğim asla kasmayacak. Arayüzde android stabil değil wp çok iyi ama aynı şey oyunlarda da geçerli. Elite'nin işlemcisi çok iyi. Sanırım oyunlarda kasmaz. Peki Lumia 1320 ileride çıkan oyunlarda kasar mı? (bu çok önemli)

Kamera pek önemli değil ama Elite 16mp sini hakkıyla verir mi?

Arada 200tl fark var, 1320 daha ucuz. Siz hangisini önerirsiniz?
 


Invoke

Invoke

Üye
1320.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Lumia 1320 .
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
Öneriniz için teşekkürler peki hangisini daha uzun ömürlü kullanırım? Mesela lumiaların yeni güncellemesinde gelen bazı özellikleri sadece yeni lumialar alıyor. android de öyle sorun yok? hangi telefonu daha uzun süre kullanırım?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Öneriniz için teşekkürler peki hangisini daha uzun ömürlü kullanırım? Mesela lumiaların yeni güncellemesinde gelen bazı özellikleri sadece yeni lumialar alıyor. android de öyle sorun yok? hangi telefonu daha uzun süre kullanırım?

Lumia 1320 her türlü yeniliğe kavuşacak, güncellemeyi alacaktır. Öyle olmasa bile yine de daha uzun süre sağlıklı kullanırsın. Bir yanda Nokia, diğer yanda Gionee var.
 
oktaygezgin

oktaygezgin

Üye
gm elite
 

Koradam

Üye
Nokiaya çok güveniyorsunuz yanlış ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
heathrow

heathrow

Üye
Forumlarda hararetle GMD'yi ya da diger GM modellerini övenler var. Ben bu kişilerin bir kısmının firma çalışanı olduğunu dusunuyorum. Adam Note 3 ile GM Discovery modelini aynı kefeye koyuyor misal.
 

yusuf1998x

Üye
oyun için alıyorsan gmd elite iyidir. ancak müzik mesajlaşma internet film gibi şeyler için lumia 1320 önde ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: BelaMonte
Invoke

Invoke

Üye
Oyun için de Adreno 305, 330a göre çok düşük kalsa da yeterli seviyede bir gpu. 1320de yeterince iş görür, oyunlar wpye de geliyorsa yavas yavas, sorun yok bence.Ama şöyle bir yan yana koyunca da donanım açısından Elit bayağı üstün. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve BelaMonte
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
1320 tercih edecek olsan bile bence bir bekle elite çıksın ve en azından bir tane inceleme videosu yayınlansın stabil olarak çıkmış elite için sonradan pişman olma diye söylüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
1320 tercih edecek olsan bile bence bir bekle elite çıksın ve en azından bir tane inceleme videosu yayınlansın stabil olarak çıkmış elite için sonradan pişman olma diye söylüyorum.
Katılıyorum :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiyeniz için teşekkürler. Düşündüm dediklerinizi Elite daha iyi ama Dün bostancı vatana gittim 1320 elime aldım aşık oldum. Bugün inşallah alacağım. Elite daha çok iyi olsa bile pişman olmam ben ama söyledikleriniz için teşekkürler :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Tavsiyeniz için teşekkürler. Düşündüm dediklerinizi Elite daha iyi ama Dün bostancı vatana gittim 1320 elime aldım aşık oldum. Bugün inşallah alacağım. Elite daha çok iyi olsa bile pişman olmam ben ama söyledikleriniz için teşekkürler :)
Hayırlı olsun şimdiden. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: BelaMonte
KayraBey

KayraBey

Üye
Bence alamadı nokia :)

Aklı elitte :D

GT-S5830 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
daha çıkmamış bi cihaz için yorum istemek benim tarzımda uygun değil.. en iyi tavsiyeleri kullanan arkadaşlar verir 1320 kullanan arkadaşlardan yorum almanız biraz mantıklı olur.
 

Benzer Konular



Üst Alt