BelaMonte
Üye
Lumia 1320 mi GM Elite mi?
Merhaba arkadaşlar bu iki telefon arasında çok kararsız kaldım.. Beklentilerim şu:
Bundan önceki telefonum wp8. Gerçekten çok iyidi. Android pek sevmem, ram sorunu, takılma kasma filan... benim beklediğim asla kasmayacak. Arayüzde android stabil değil wp çok iyi ama aynı şey oyunlarda da geçerli. Elite'nin işlemcisi çok iyi. Sanırım oyunlarda kasmaz. Peki Lumia 1320 ileride çıkan oyunlarda kasar mı? (bu çok önemli)
Kamera pek önemli değil ama Elite 16mp sini hakkıyla verir mi?
Arada 200tl fark var, 1320 daha ucuz. Siz hangisini önerirsiniz?
Bundan önceki telefonum wp8. Gerçekten çok iyidi. Android pek sevmem, ram sorunu, takılma kasma filan... benim beklediğim asla kasmayacak. Arayüzde android stabil değil wp çok iyi ama aynı şey oyunlarda da geçerli. Elite'nin işlemcisi çok iyi. Sanırım oyunlarda kasmaz. Peki Lumia 1320 ileride çıkan oyunlarda kasar mı? (bu çok önemli)
Kamera pek önemli değil ama Elite 16mp sini hakkıyla verir mi?
Arada 200tl fark var, 1320 daha ucuz. Siz hangisini önerirsiniz?




