Lg Optimus 3D'mi Samsung Galaxy S2'mi ?AciL

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Lg Optimus 3D'mi Samsung Galaxy S2'mi ?AciL
Öncelikle İyi Forumlar İyi Akşamlar.Ben Yarın Optimus 3D Alcam Ama Yinede Sorayım Dedim Çünkü S2'den Döndüm Bu Telefona.Bu 2 Telefon Arasında Kaldım Ve Ciddi Ciddi Bir İkilemdeyim..Ben Biraz Optimustan Yanayım Şuan Zaten İkiside 2.3 Gingebart Kullanıyor Ve 2 Cihazda Gerçekten Güzel Cihazlar Sizce Hangisini Almalıyım Uzun Vadede Ve Malzeme Kalitesi İş Görecek Televizyona Bağlayıp Film İzlenecek Sürekli Telefondan Film İzlenip İnternette Gezinecek Bir Telefon Lazım Sizce Hangisi Lütfen Fanatiklik Yapmayın Sizden Ricam 2 Sininde + ve - 'si Dürüst Bir Şekilde Şimdiden Teşekkürler..Yazan Elleriniz Dert Görmesin İnşallah...
 


co123

co123

Üye
çoğu yönüyle galaxy s 2 derim kardeşim ama bir yandanda 3d avantajı var fakat stabilitesi ve hızı olarak sgs 2 derim
 
futbol123

futbol123

Üye
galaxy 2 derim
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
çoğu yönüyle galaxy s 2 derim kardeşim ama bir yandanda 3d avantajı var fakat stabilitesi ve hızı olarak sgs 2 derim
Anladım Teşekkür Ederim..Ama Stabile Çalışma Açısından Videolarda Falan Pek Bir Fark Görmedim Hatta Yok Denecek Kadar Az.
 
61semih

61semih

Üye
acık ara gs2 arkadasım gs2 ye ıcs4 te gelecek.kaldıkı lg nın yazılım guncelleme sorunları var.ayalrca guncelleme beklıyor lg kullanıcıları bunun yanında 3d performansı berbat cıpslerın ıcınden 3d lı tasolarla yarışır.
her acıdan gs2 lg yi düşünme bile
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
acık ara gs2 arkadasım gs2 ye ıcs4 te gelecek.kaldıkı lg nın yazılım guncelleme sorunları var.ayalrca guncelleme beklıyor lg kullanıcıları bunun yanında 3d performansı berbat cıpslerın ıcınden 3d lı tasolarla yarışır.
her acıdan gs2 lg yi düşünme bile
Hımm Herkezde Aksini Diyor 3D Konusunda..
Ayrıca Arkadaşlar Yarın Akşam Üzerine Kadar Görüşlerinizi Bildirirseniz Çok Sevinirim Tatmin Edici Bir Fark Olmazsa Eğer 3D Denemek İstiyorum Ve Alcam Ama Paramıda Çöpe Atmak İstemediğimden Sizi Belkiyorum Yardım Lütfen.
 
murat0288

murat0288

Üye
3d ile ne yapıcan sen, bırak yaygınlaşmadı daha 3d olayı. s2 al bak keyfine yatağa bile s2 ile girersin demedi deme
 
61semih

61semih

Üye
Hımm Herkezde Aksini Diyor 3D Konusunda..
Ayrıca Arkadaşlar Yarın Akşam Üzerine Kadar Görüşlerinizi Bildirirseniz Çok Sevinirim Tatmin Edici Bir Fark Olmazsa Eğer 3D Denemek İstiyorum Ve Alcam Ama Paramıda Çöpe Atmak İstemediğimden Sizi Belkiyorum Yardım Lütfen.
lg bır tel e para verk cope atmaktr ne yazılm destegı var nede 2.eli illede 3d alacaksan htc evo al yazlm destegı var
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Tabikide Sgs2 lg alınmaz hem sgs2ye diğer ay ics güncellemesi geliyor
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
LG nin en iyi telefonu daha gingerbreada bile güncellenmedi.O berbat arayüz ve o işlemciyle bile takılma yapıyor.LG telefonları adam olmaz.İlla 3D diyorsan HTC Evo 3D.Ama var bende 1500 diyeceksen git Sensation XE al hayatını yaşa.HTCnin kalitesini diğer androidlerde bulamazsın.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
[QUOTE="ForeverAlone";4337933]LG nin en iyi telefonu daha gingerbreada bile güncellenmedi.O berbat arayüz ve o işlemciyle bile takılma yapıyor.LG telefonları adam olmaz.İlla 3D diyorsan HTC Evo 3D.Ama var bende 1500 diyeceksen git Sensation XE al hayatını yaşa.HTCnin kalitesini diğer androidlerde bulamazsın.[/QUOTE]

katılıyorum bırak samsung u veya lg yi git direk Sensation XE al ..:oke:
 

blackwenom

Üye
herzaman samsung galaxy s II kısacası telefon durmak bilmiyor...
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Çok Teşekkür Ederim Şuan Ama Gingebart Güncellemesi Var Lg'lerde.İcs Gelmedi Yanlız.Bu Lg Bu Kadar Kötümü Ya Elektronikte Bir Dev Benim Bildiğim Samsung Vs.Lcd ve Diğer Ekranları Lg'den Alıyordu.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
ben kulanıcısıyım kardeşim günceledikten sonra hız olsun performas olsun inanılmaz tatmin edici bi hale geldi benim en çok beğendiğim güncelemeden sonraki artısı video çekimi oldu inanılmaz kaliteli bi video çekimine büründü he alırsan pişman olurmusun sanmam gerçekten hızlı kaliteli bi cihaz ama bana sorucak olursan kardeş biraz daha bekle 720p ekranlı bi tlf al..
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Eywallah Kardeşim Yorumun İçin.Yanlız Bütçem Buna Anca Yetiyor Zaten.Ve Alıncada Bir Müddet Kullancam.İcs Ne Zaman Gelecekmiş Peki Bu Telefona Ayrıca Kasma Vs Bişey Varmı Ve Son Olarak Bunu Alırken Neyine Dikkat Etmeliyim İlk Önce 2.ci El Alcam Çünkü Neresine Bişey Olursa Bişeye Yaramaz Gibisinden Sana Zahmet Bilgilendirirsen Sevinirim.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
İCS yanılmıyorsam 2012 2. çeyrekte gelicek o zaman kadar 2.3.5 in tadını çıkar kardeşim;)
 

theodeme

Üye
Öncelikle İyi Forumlar İyi Akşamlar.Ben Yarın Optimus 3D Alcam Ama Yinede Sorayım Dedim Çünkü S2'den Döndüm Bu Telefona.Bu 2 Telefon Arasında Kaldım Ve Ciddi Ciddi Bir İkilemdeyim..Ben Biraz Optimustan Yanayım Şuan Zaten İkiside 2.3 Gingebart Kullanıyor Ve 2 Cihazda Gerçekten Güzel Cihazlar Sizce Hangisini Almalıyım Uzun Vadede Ve Malzeme Kalitesi İş Görecek Televizyona Bağlayıp Film İzlenecek Sürekli Telefondan Film İzlenip İnternette Gezinecek Bir Telefon Lazım Sizce Hangisi Lütfen Fanatiklik Yapmayın Sizden Ricam 2 Sininde + ve - 'si Dürüst Bir Şekilde Şimdiden Teşekkürler..Yazan Elleriniz Dert Görmesin İnşallah...

kesinlikle optimus 3d al ben kullanıyorum mükemmel,ayrıca internette performansları kıyaslayabilirsin,burda lg kullanmamış arkadaşlar yorum yapıyor sanırım.
 
technoshark

technoshark

Üye
Çift Çekirdek işlemci ye sahip DDR2 teknolojisi kullanılan Optimus 3D tavsiyem olur
 
krstnck

krstnck

Üye
    Konu Sahibi
Aldım Arkadaşlar S2 Kullanmıştım Ama Optimus Kullanmadığım İçin Bunu Sormuştum Optimus 3D Aldım Ve Çok Çok Çok Çok Memnunum Mükemmel Cihaz S2'nin Kastığı GTA3 Modern Combat Gibi Oyunları Çok Akıcı Oynatıyor Ve Görüntü Kalitesi Mükemmel İstediğiniz Oyunu 3D Çeviripte Oynayabiliyosunuz Telefon Budur.
 
klongs

klongs

Üye
biraz bekle galaxy s3 çıkar s2 optimus 3d ucuzlar o zaman al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

maskedboy
Cevap
64
Görüntüleme
6K
ANIL
Batuhan Apatay
Cevap
96
Görüntüleme
7K
papakudioflu
technoshark
Cevap
16
Görüntüleme
2K
Ocean258


Üst Alt