krstnck
Üye
Lg Optimus 3D'mi Samsung Galaxy S2'mi ?AciL
Öncelikle İyi Forumlar İyi Akşamlar.Ben Yarın Optimus 3D Alcam Ama Yinede Sorayım Dedim Çünkü S2'den Döndüm Bu Telefona.Bu 2 Telefon Arasında Kaldım Ve Ciddi Ciddi Bir İkilemdeyim..Ben Biraz Optimustan Yanayım Şuan Zaten İkiside 2.3 Gingebart Kullanıyor Ve 2 Cihazda Gerçekten Güzel Cihazlar Sizce Hangisini Almalıyım Uzun Vadede Ve Malzeme Kalitesi İş Görecek Televizyona Bağlayıp Film İzlenecek Sürekli Telefondan Film İzlenip İnternette Gezinecek Bir Telefon Lazım Sizce Hangisi Lütfen Fanatiklik Yapmayın Sizden Ricam 2 Sininde + ve - 'si Dürüst Bir Şekilde Şimdiden Teşekkürler..Yazan Elleriniz Dert Görmesin İnşallah...

