[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar



spazmol

spazmol

Üye
V2 gelsin bende geçiş yapmayı planlıyorum 4.4ten :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

lavasoft95

Üye
Ben o üç tikide seçip moderate yazan yeri agresif yapıyorum lagları önemli ölçüde azaltıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve -Emre
harunkurum34

harunkurum34

Üye
1 gun once Samsung Galaxy W telefonuma performans ve sarj sıkıntısından dolayi maxicep Android Rom kismindan G-Wonder romunu yukledim ve suan Whats app da sesli konusurken karsidakinin yolladigi sesleri dinleyemiyorum lutfen yardim edin , SAYGİLAR
 
Wolf389

Wolf389

Üye
1 gun once Samsung Galaxy W telefonuma performans ve sarj sıkıntısından dolayi maxicep Android Rom kismindan G-Wonder romunu yukledim ve suan Whats app da sesli konusurken karsidakinin yolladigi sesleri dinleyemiyorum lutfen yardim edin , SAYGİLAR
Cm11 de sadece bu sorun giderilmiş cm11 yüklersen sorun kalmaz
 
harunkurum34

harunkurum34

Üye
CM 11 icin bu rom gecerli mi ki eger gecerli degilse bu romla ayni performansta baska rom var ise bana onerirmisin :)
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Evet sadece cm11 için geçerlidir.Sana önereceğim Galaxy W i8150 Wonder - GLadiatOR_v1-cm9+yoon kernel (s5 temalı rom) - MaxiCep bu rom vardır menüler çok akıcı hızlı ve oyun performansıda güzeldir denemene değecek bi rom bence bide touchwi3 rom var 2 sinide deneyebilirsin ama one of a kind romunu ben hiç beğenmedim dediğim 2 romu deneyebilirsin bu arada şarjı en iyi giden G-wonder gibi geldi bana bunu belirtiyim
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Rom değiştirmene gerek yok sana gönderilen sesler sdcard/WhatsApp klasörü altında biyere kaydedilir ordan bulabilirsin :oke:
 
harunkurum34

harunkurum34

Üye
O zaman suan ki cm 10.1 deyim ayni romu G-Wonder romunu Cm 10.1 uygularsam ne degisir ?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl yani?
 
harunkurum34

harunkurum34

Üye
Sunu demek istedim G-Wonder romunu CM 11 kursam sorun kalkar mi? Ayrica CM11 uzerine kurunca CM 10.1 den farki ne?
 
wonderwol

wonderwol

Üye
Bende ''Android klavye durdurdu'' hatası veriyo çözümünü bilen
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Cwmden wipe cache ve wipe Dalvik cache yap hiç böyle bi hata vermezdi?
Sunu demek istedim G-Wonder romunu CM 11 kursam sorun kalkar mi? Ayrica CM11 uzerine kurunca CM 10.1 den farki ne?






Cm11 üzerine kuramazsin kurduğun sistem diğerlerinden özgür çalışır
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Usta Garip bir sorunum var batarya kendi kendini şarz ediyor yattığımda şarjım %37 sabah kalktığımda %41 di arkadaşlar yardım
 
hasaneness

hasaneness

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ali.clay ve -Emre
wonderwol

wonderwol

Üye
Birde Asphalt 8'i yükelemek için hafıza sorununu nasıl çözüyosunuz ?
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt