[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Buralardyim ama aşırı yoğunum lys ygs heyecanı bastı 1 yıldan az var :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Mücteba ve ilteberaksoy


-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada Son hali
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Retrica falan hayirdir hocam selfie mi cekiyon :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Mücteba
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
:D
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın :) yazı stili bu sekilde; olmadı WonderLightinkini kullanırız :) animasyonları aynı kalsın mı yoksa onu da touchwize uygun yapalım mı? Bir de ayarlar arka planı full beyaz olsa nasıl olur?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: mürteza16 ve Mücteba
Mücteba

Mücteba

Üye
Sağolasın :) yazı stili bu sekilde olmadı WonderLightinkini kullanırız :) animasyonları aynı kalsın mı yoksa onu da touchwize uygun yapalım mı? Bir de ayarlar arka planı fu ll beyaz olsa nasıl olur?
animasyonlari touchwiz yapalim yazi tipi wonder lightdeki olsun arka plan yari beyaz olursada olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
harunkurum34

harunkurum34

Üye
Kankiler kullandiginiz telefon ne ?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Wonder
 
  • Beğen
Tepkiler: ilteberaksoy ve Mücteba
Mücteba

Mücteba

Üye
wonder tabi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ilteberaksoy ve -Emre
harunkurum34

harunkurum34

Üye
Bende wonder kullaniyorum facebooktan veya bi yerden numarami versem vatsaptan grup acip konussak 3 umuz olur mu?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ben hep online değilim :(
 
harunkurum34

harunkurum34

Üye
O zaman burdayiz full tapatalk :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
Wolf389

Wolf389

Üye
@mürteza16 kardeşim konuda dediğiniz ne var ne yok yükledim ama malesef modern combat 4 açmadı malesef sende nasıl açtı acaba ?
edit:fmr memor cleaner,greenify,seeder,honey7xup turboboost kernel yüklü
@mürteza16 kardeşim konuda dediğiniz ne var ne yok yükledim ama malesef modern combat 4 açmadı malesef sende nasıl açtı acaba ?
edit:fmr memor cleaner,greenify,seeder,honey7xup turboboost kernel yüklü
edit:Beyler k.bakmayın dosyayı yanlış atmışın sıfır takılma ile oynuyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

emrah166

Üye
Ne zaman geliyo v2?
 
harunkurum34

harunkurum34

Üye
@mürteza16 kardeşim konuda dediğiniz ne var ne yok yükledim ama malesef modern combat 4 açmadı malesef sende nasıl açtı acaba ?
edit:fmr memor cleaner,greenify,seeder,honey7xup turboboost kernel yüklü
edit:Beyler k.bakmayın dosyayı yanlış atmışın sıfır takılma ile oynuyorum

Kardes seeder ayarlari yollarmisin :)
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Malesef belirli bir zamanı yok v2nin
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt