[ROM] [4.4.4_r2] [OFFICIAL] LiquidSmooth v3.2 Nightlies - Codina

  • 16 Ağustos 2014
  • 22546 Okunma
  • 241 Cevap

  1. Arkadaslar simdi sizlere galaxy ace 2 icin cikan en stabil oyun romunu paylasicam.

    İlk once indirmeleri halledelim
    Rom v3.1(daha stabil)
    Goo.im - Free Android File Hosting
    Rom v3.2
    Goo.im - Free Android File Hosting
    Gapps
    Dev-Host - pa_gapps-modular-micro-4.4.4-20140811-signed.zip - The Ultimate Free File Hosting / File Sharing Service

    Gelelim kuruluma
    İlk once cihazi recovery moda aliyoruz
    Daha sonra wipe data ve wipe cache yapiyoruz
    Romu ve gapps flasliyoruz
    Rom hazir

    Not
    Eger rom kurulmaz yada acilmazsa wipe data ve wipe cache yapin mount ve storage girip format system yapin ve bida romu ve gapps flaslayin sorun cozulur

    Arkadaslar birde ben bu romu kurdum calisti ve direk paylastim pek kullanma firsatim olmadi cunku bi kernel uzerinde denemeler yapiyorum eger bi sorun olursa yorum yapin ve antutu skorunuzu yoruma ekleyin birde oyun performansi konusunda bilgi verin.

    Benim test ettigim oyunlar
    Dead trigger
    Dead trigger 2
    Fifa 14
    Subway surf
    Temple run
    Temple run 2
    Temple run oz
    Temple run brave
    Gt racing 2(arada kasma yapiyo ama pek sorun olmuyo)
    Asphalt 8(az kasma ile oynanıyor ama gl tools ile kasmadan oynayabilirsiniz)
    Nova 3

    Ekran goruntulerini [ROM] [4.4.4_r2] [OFFICIAL] LiquidSmooth v3.… | Samsung Galaxy Ace S5830, S5830i, Ace II | XDA Forum bu sayfadan bulabilirsiniz.
     


    Yazan: ByBlaCk4
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme: 25 Şubat 2015
    hanifi160 bunu beğendi.
  2. :tşk:
     
    hanifi160 bunu beğendi.
  3. Bisey deil antutu skorunuzu ve oyun performansı hakkında biseyler yazarsanız sevinirim. :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    hanifi160 bunu beğendi.
  4. daha deneme firsatim olmadi yukledigimde atarim :)
     
    Samsung ile gönderdi
    hanifi160 bunu beğendi.
  5. Bu rom tamamen Türkçe bi rom..bizzat ben çevirisini ben yaptım nexus 4 kullanırken
     
    LG ile gönderdi
  6. Rom tamamen türkcedir.birkac yerde ingilizce terimler var ama zaten o kısımlarıda pek kullanmaz insanlar.bence ace 2 icin cikmis en iyi rom bu rom.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. Bu rom hangi cihazlar için çıkmışsa o cihazların en iyi romudur :) cihaz listesi : Index of /devs/teamliquid/Nightly
     
    LG ile gönderdi
  8. İcinde novathor settings varmi kerneli 1000 ghz ye cikabiliyomu ve sarji nasil ??
     
    Samsung ile gönderdi
  9. Nova thor setting var 1250 mhz kadar overclock ediliyor sarj genelde 1 gun kadar dayaniyor
    ---
    Aynen kardesim sana katılıyorum cok guzel bi rom aynı zamanda hızlı ve oyun performansının tavan yaptığı bir rom gayet basarılı
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. Peki cm 11 den dahami iyi ??
     
    Samsung ile gönderdi
  11. Bu rom zaten cm11 tabanlı ve cm11 den performans olarak daha basarılı.ace 2 icin cıkmıs en iyi rom :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. Deniyelim bakalım
    ---
    Linki yenile xda da bi yeni sürüm daha gelmişen alttaki xda linkinden indirin
     
    Samsung Tablet ile gönderdi
  13. Linkler Yenilendi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. LG ile gönderdi
    B.A.R.O.N bunu beğendi.
  15. Romu guncellemek icin yeniden indirip kurmamiz mi gerekli
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. İndirp kurmanız gerekli ancak pek değisen bisey yok
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. Sıfırdan kurmak değil..indirin wipe yapın kurun..güncellemiş oluyorsunuz ayarlarınız uygulamalarınız aynen kalıyor
     
    LG ile gönderdi
    en-sel bunu beğendi.
  18. Wipe data yapmayın wipe cache yapın wipe data yaparsanız hersey silinir wipe cache yapın ama benim tavsiyem romu en bastan temiz kurmak
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. arkadaşlar bu romla ilgili birkaç sorum olcak 1.si bu romda şarj kaç saat gidiyor.2.si bu romda hafıza kartıyla telefon hafızası değiştirme varmı 3.sü şuan ben teamjancia cm 11 4.4.4 kitkat kullanıyorum sizce liquidsmootha geçeyimi ?
     
  20. Sarj 1 gün civarı gidiyor.hafıza değistirme var novathor ayarının icinde.bu rom team canjina nın cm11 inin düzenlenmis ve daha stabil hale gelmis seklidir bunu kullanmanızı tavsiye ederim
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
Yüklüyor...
21/10/2018 - 16:05