Wolf389
Üye
start automatically on boot tik at bide moderate seçKardes seeder ayarlari yollarmisin![]()
start automatically on boot tik at bide moderate seçKardes seeder ayarlari yollarmisin![]()
boyle mi kardesim ? Ve katkilari ne oluyor anlatirsan sevinirimstart automatically on boot tik at bide moderate seç

Ben o üç tikide seçip moderate yazan yeri agresif yapıyorum lagları önemli ölçüde azaltıyor

Cm11 de sadece bu sorun giderilmiş cm11 yüklersen sorun kalmaz1 gun once Samsung Galaxy W telefonuma performans ve sarj sıkıntısından dolayi maxicep Android Rom kismindan G-Wonder romunu yukledim ve suan Whats app da sesli konusurken karsidakinin yolladigi sesleri dinleyemiyorum lutfen yardim edin , SAYGİLAR
Sunu demek istedim G-Wonder romunu CM 11 kursam sorun kalkar mi? Ayrica CM11 uzerine kurunca CM 10.1 den farki ne?
KesinlikleCwmden wipe cache ve wipe Dalvik cache yap hiç böyle bi hata vermezdi?
Cm11 üzerine kuramazsin kurduğun sistem diğerlerinden özgür çalışır
Sen dusun ne kadar fena bir romUsta Garip bir sorunum var batarya kendi kendini şarz ediyor yattığımda şarjım %37 sabah kalktığımda %41 di arkadaşlar yardım

