[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
herkes yapabilir bazı konular yazılımsal bilgi gereltirmiyor ki benim de bu bilgimin olduğu pek sayılmaz :) bu arada bir deneme güncellemesi yaptım yeni adreno driverları (cm10 için) mevcut ve honeyx7up kernel. bir sorun çıkmazsa yakında konuyu güncellerim :oke:

Tebrikler :) bir sorum olucak yeni sürücüleri hangi cihazdan aldın?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre


-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
xpreia neo v :)bu arada choco cookie yazı stili orjinal stil yapalım mı ???bu font
 
Mücteba

Mücteba

Üye
xpreia neo v :)bu arada choco cookie yazı stili orjinal stil yapalım mı ???bu font
usta suruculeri bana pm ile atsana yukleyip denemek istiyorum suan gwonder+honex7up kullaniuorum
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
sir mordred

sir mordred

Üye
xpreia neo v :)bu arada choco cookie yazı stili orjinal stil yapalım mı ???bu font

Hmm anladım yalnız neo v için resmi olarak 2 android sürümü var: 2.3.6 ve 4.0.4 sen sürücüleri 4.0.4'den alıp cm10(4.1.2) üzerine mi kurdun?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
resmi değil cm 10 için yapılmış ama bizimkilerden güncel
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
zaten zip olarak hazırlanmş :)
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar tarayiciyi sildim bir kac uygulamayi sildimde geri dondurmek icin romu tekrar flashliyimmi? Hangi islemleri yapmam lazim biri yardim etsin :)
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar tarayiciyi sildim bir kac uygulamayi sildimde geri dondurmek icin romu tekrar flashliyimmi? Hangi islemleri yapmam lazim biri yardim etsin :)

romu ve gappsı tekrar flashla :)
hocam flashladim ama aborted hatasi verdi baska turlu nasil yuklerim
hocam flashladim ama aborted hatasi verdi baska turlu nasil yuklerim

cwm'nin son sürümünde denemedim belki ondandır. ya da zip'i normal zip aç arşiv hatası veriyor olabilir tekrar indir :)
 
Mücteba

Mücteba

Üye
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
o zaman cwmdendiraslında çok bi fark yok cwm değiştirmeye değmez
 

T.serdar

Üye
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

cntr555

Üye
İyide, canlı duvar kağıdı bölümü yok...Nasıl kullancaz bunları????
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
çünkü silindi. Kullanmak istiyorsanız cm10 romundan gerekli dosyaları sistem uygulaması olarak yükleyebilirsiniz
 
harunkurum34

harunkurum34

Üye

Dün yükledim bugün cevaplıyorum konuyu on numara 5 yıldız bir rom performans süper , şarj iyi gidiyor oyunlarda takılma yok ben ayrıca launcher'i begenmedigim icin xda forumda s4 arayüzlü bi launcher yükledim şuan memnunum hala yüklemeyenler var ise hemen yüklesinler (sözüm daha yüklememiş olanlara) :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: harunkurum34 ve Mücteba
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Beyler widgetlocker hariha bir app kendi kilit ekranınızı yapıyorsunuz mylocker de var ama sadece 4 widget koyabliyosunuz pro apksi lazim neyse cok yazdim galiba ama super app.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre ve Mücteba

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt