hasaneness
Üye
Sdswap yaparsan olur. Yani hafıza kartıyla telefon. Hafızasını yer degistirBirde Asphalt 8'i yükelemek için hafıza sorununu nasıl çözüyosunuz ?
Sdswap yaparsan olur. Yani hafıza kartıyla telefon. Hafızasını yer degistirBirde Asphalt 8'i yükelemek için hafıza sorununu nasıl çözüyosunuz ?
Greenify kullanıyor musun ?@hasaneness kardeş eminmisin şarjın artması romla alakalımı
edit:Boş ram 250 nin aşağısını hiç düşmüyor bu arada gta san linki varsa verirmisiniz onuda denemek istiyorum
Greenify seeder honeyx turbo boostlu olanDaha stabil nasil olur hangi programlar gerekli performans ayarlari fln soylerseniz cok makbule gecer![]()
hayır greenify kullanmıyor sadece seeder honey7xup turbo bide fmr memory cleaner kullanıyorum.Greenify kullanıyor musun ?
Greenify seeder honeyx turbo boostlu olan
Ben memory cleaner applari tavsiye etmiyorum greenify kullan cok faydasi oluyorhayır greenify kullanmıyor sadece seeder honey7xup turbo bide fmr memory cleaner kullanıyorum.
pek emin değilim ama fmr memory cleaner kullanmaya başladıktan sonra şarjım nerdeyse hiç gitmiyodu
.@hasaneness kardeş eminmisin şarjın artması romla alakalımı
edit:Boş ram 250 nin aşağısını hiç düşmüyor bu arada gta san linki varsa verirmisiniz onuda denemek istiyorum
Memory cleanerlar telefonu yoruyor kapattigin app 5 dakika sonra geri aciliyor xposed ile greenify kullaniyorum gercekten etkisi oluyor benceWolf389' Alıntı:ya emin değilim ama greenify kullanınca şarj daha çabuk gidiyor gibime geliyor
üstad google playden battery monitor widget yükledim pil istatistiklerini sıfırladım düzeldi ama bu sefer fazla gidiyor gibiMemory cleanerlar telefonu yoruyor kapattigin app 5 dakika sonra geri aciliyor xposed ile greenify kullaniyorum gercekten etkisi oluyor bence
Ortalama ram kullanımım 190-210 arası

Cwm'den mi sıfırladın ?üstad google playden battery monitor widget yükledim pil istatistiklerini sıfırladım düzeldi ama bu sefer fazla gidiyor gibi![]()
Bilmem faydası olur mu ama backup romlarda bu sorunu yaşarsın. En iyisi kalibre etmekpardon @hasaneness yazacaktım battery moniyot widget ile telden sıfırladım
bildiğin varmı batarya kalibre yöntemiBilmem faydası olur mu ama backup romlarda bu sorunu yaşarsın. En iyisi kalibre etmek
1 gun once Samsung Galaxy W telefonuma performans ve sarj sıkıntısından dolayi maxicep Android Rom kismindan G-Wonder romunu yukledim ve suan Whats app da sesli konusurken karsidakinin yolladigi sesleri dinleyemiyorum lutfen yardim edin , SAYGİLAR
ya emin değilim ama greenify kullanınca şarj daha çabuk gidiyor gibime geliyor
Memory cleanerlar telefonu yoruyor kapattigin app 5 dakika sonra geri aciliyor xposed ile greenify kullaniyorum gercekten etkisi oluyor bence
Ortalama ram kullanımım 190-210 arası
) inanın şarjınızı ve işlemci gücünüzü öyle sömürüyor ki kapattığınızı sandığınız uygulama 2 dakika sonra tekrar açılıyor ve açılırkende cpu yani işlemcinizi kullanıyor bu sebepten şarjını resmen sömürüyor. greenify aralarında en iyisidir diyebilirim çünkü uygulamanın wakelock yapmasını önlüyor(uyanmasını yani) bu sebepten greenify'nin üstüne yok diyebilirim şuan 
Battery calibrator dıye Program var sarjını Fulle programda calibrateye bas sarjını bitir ve tekrar Fulle bu kadarbildiğin varmı batarya kalibre yöntemi
