Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekleştirilen Buluşmalarİstanbul Buluşması (10.11.2012)
Sponsorlu Bağlantılar
CanKartaL
Emekli Yönetici
gps koordinatı verin Vecihi gibi uçakla ineyim sahile
Pınar herkesi topluyorsun bakıyorum da
Haritadan yer gösterseydin sanki daha kolay olurmuş gibi geldi
Normaldir abi eğer uçakla geliyorsan ortalama 30-40 dakika sonra pisttesin,yanına el bagajı aldıysan 10 dakika içinde havaalanında çıkışı yapıyorsun ama asıl iş havaalanından çıkıldığı anda başlıyor,metrobüs,tren,metro,otobüs,taksi vs derken en kısa gidilecek yol 30 dakikadan aşağı sürmez oluyor heleki taksiye veya otobüse binip trafik sıkışıksa,o dakikalar artmaya başlıyor
İçinden şunu diyorsun''ben şu kadar dakikada istanbula geldim ama burada gidemez oldum''
Zaten ilk başta şu her yerde geçen kart ,akbil çıkarayamacağımdan dedik onu alalım çünkü paran olsada otobüste metroda geçmiyor kartla rahat oluyor,akbil daha rahatta orada yaşayan için
Samsunspor
Emekli Yönetici
aynen dediğin gibi Ömer
İstanbul' a ilk gelişim 1986 senesiydi ( o kadar eski yani ) son olarak 01.12.2008 ..
Bende en son 2008 gibi gitmiştim ama tek fark metro hatları uzamış birde merobüs hatları uzamış zaten bir metro ve metrobüs kolayda diyerleri çile
Bakırköyde geçen navigasyon çok işime yaradı,metrobüsten indim durakta yer,yön bulamadım inince 1 tane market vardıda ona sorana kadar dedim açıyım navigasyonu ama bir baktım ki 2 km falan yazdı yok dedim
cukuleaks
Üye
Konu canlı kalsın canolar ya hiç bir tartıışma sohbet hiçbişey yok bune ya Ha bu arada buluşma iptal olursa kendimi asarım ha
Konu zaten üst konu İsmail yani güncel demek bu da. Buluşma hakkında her şey konuşuldu zaten. Son günlere yakın yine bi konuşulur, konu kapanır. Buluşma gününe kadar konuda sohbet dönecek diye bir şey yok.
Cezzbedici3
Üye
Bu arada İsmail'le konuştuk bu sefer kesin kararını verdi beraber geliyoruz.. Ben önce İzmit-Karamürsel yapacağım orada buluşup hemen Karamürsel-Kadıköy yapacağız
- - - Eklendi - - -
Efetur ofisinde bide otobüse binerken fotoğraf çekiniriz İsmail Buluşma içinde buluşma yapmış oluruz bu da Maxi'de bi ilk olur bu Kadıköy buluşmasıda ilklerin buluşması olur
Konu zaten üst konu İsmail yani güncel demek bu da. Buluşma hakkında her şey konuşuldu zaten. Son günlere yakın yine bi konuşulur, konu kapanır. Buluşma gününe kadar konuda sohbet dönecek diye bir şey yok.
Bu arada İsmail'le konuştuk bu sefer kesin kararını verdi beraber geliyoruz.. Ben önce İzmit-Karamürsel yapacağım orada buluşup hemen Karamürsel-Kadıköy yapacağız
- - - Eklendi - - -
Efetur ofisinde bide otobüse binerken fotoğraf çekiniriz İsmail Buluşma içinde buluşma yapmış oluruz bu da Maxi'de bi ilk olur bu Kadıköy buluşmasıda ilklerin buluşması olur
Abi ben anlamadım bursa ne tarafta kalıyor ya İzmitten buraya niye geliyosun fevzi abi madem bursa istanbul tarafında kalıyo ozaman direk git sen ben sana zahmet verdirtçem boşyere...
- - - Eklendi - - -
Bu arada dönüştede berabermi dönecez
Nextman
Emekli Yönetici
Şimdiden haftasonuna kadıköyde olurum zannım .
Cezzbedici3
Üye
Pardon ya Bursa karamürsel dicektim izmit nerden çıkmış
- - - Eklendi - - -
Valla evini kaybetmiş kedi eniği gibi ortalıklarda kalmıcaksan ben direk İstanbul'a kopabilirim paa no problem