Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
gps koordinatı verin :D Vecihi gibi uçakla ineyim sahile :D:D

Pınar herkesi topluyorsun bakıyorum da :D:D
Haritadan yer gösterseydin sanki daha kolay olurmuş gibi geldi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
gps koordinatı verin :D Vecihi gibi uçakla ineyim sahile :D:D

Pınar herkesi topluyorsun bakıyorum da :D:D
Haritadan yer gösterseydin sanki daha kolay olurmuş gibi geldi :D

Beşiktaş iskelesi işte yaz gpse :D
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


avucumun içi gibi bilirim İstanbul' u :ehe
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve HacKLess

cukuleaks

Üye
Gençler tamam kesin geliyorum. tam 2.30 saatte burdan kadıköydeyim. Şimdi , kadıköyde nerde buluşacaz onu söyleyin geleyim veya birisi beni alsın :D
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Gençler tamam kesin geliyorum. tam 2.30 saatte burdan kadıköydeyim. Şimdi , kadıköyde nerde buluşacaz onu söyleyin geleyim veya birisi beni alsın :D

bak Samsun'dan gelip seni ben alcam İsmail :) gönder bakalım noyu pmden
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye


bak Samsun'dan gelip seni ben alcam İsmail :) gönder bakalım noyu pmden
Ciddimisin abi :D Beni şuan kim alacak belli değil :D

1)Pınar abla ben seni alırım dedi.
2)Fevzi abiyle beraber gelme ihtimalimiz var.
3) Sen alırım diyosun abi :D

ee kim alacak şimdi beni noluyor yaw :s
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d: ciddiyim ciddiyim daha ne istiyosun işte sırtın yere gelmez artık
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı
maxirabit

maxirabit

Üye
yahu ben Samsun' dan geliyorum, aynı şehirde olup bana çok uzak orası demeyin gelin işte, insaf :D
Normaldir abi eğer uçakla geliyorsan ortalama 30-40 dakika sonra pisttesin,yanına el bagajı aldıysan 10 dakika içinde havaalanında çıkışı yapıyorsun ama asıl iş havaalanından çıkıldığı anda başlıyor,metrobüs,tren,metro,otobüs,taksi vs derken en kısa gidilecek yol 30 dakikadan aşağı sürmez oluyor heleki taksiye veya otobüse binip trafik sıkışıksa,o dakikalar artmaya başlıyor:ehe
İçinden şunu diyorsun''ben şu kadar dakikada istanbula geldim ama burada gidemez oldum'':D
Zaten ilk başta şu her yerde geçen kart ,akbil çıkarayamacağımdan dedik onu alalım çünkü paran olsada otobüste metroda geçmiyor kartla rahat oluyor,akbil daha rahatta orada yaşayan için:gul:
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
aynen dediğin gibi Ömer :)

İstanbul' a ilk gelişim 1986 senesiydi ( o kadar eski yani ) son olarak 01.12.2008 ..
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve maxirabit
maxirabit

maxirabit

Üye
aynen dediğin gibi Ömer :)

İstanbul' a ilk gelişim 1986 senesiydi ( o kadar eski yani ) son olarak 01.12.2008 ..
Bende en son 2008 gibi gitmiştim ama tek fark metro hatları uzamış birde merobüs hatları uzamış zaten bir metro ve metrobüs kolayda diyerleri çile:)
Bakırköyde geçen navigasyon çok işime yaradı,metrobüsten indim durakta yer,yön bulamadım inince 1 tane market vardıda ona sorana kadar dedim açıyım navigasyonu ama bir baktım ki 2 km falan yazdı yok dedim:D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve Samsunspor

cukuleaks

Üye
Konu canlı kalsın canolar ya hiç bir tartıışma sohbet hiçbişey yok bune ya :D Ha bu arada buluşma iptal olursa kendimi asarım ha :zzz:
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Burada yetkim olsa son mesajlarınız gitmişti :angry:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Konu zaten üst konu İsmail yani güncel demek bu da. Buluşma hakkında her şey konuşuldu zaten. Son günlere yakın yine bi konuşulur, konu kapanır. Buluşma gününe kadar konuda sohbet dönecek diye bir şey yok.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Bu arada İsmail'le konuştuk bu sefer kesin kararını verdi beraber geliyoruz.. Ben önce İzmit-Karamürsel yapacağım orada buluşup hemen Karamürsel-Kadıköy yapacağız :)

- - - Eklendi - - -

Efetur ofisinde bide otobüse binerken fotoğraf çekiniriz İsmail :gul: Buluşma içinde buluşma yapmış oluruz bu da Maxi'de bi ilk olur bu Kadıköy buluşmasıda ilklerin buluşması olur :eller:
 

cukuleaks

Üye
Konu zaten üst konu İsmail yani güncel demek bu da. Buluşma hakkında her şey konuşuldu zaten. Son günlere yakın yine bi konuşulur, konu kapanır. Buluşma gününe kadar konuda sohbet dönecek diye bir şey yok.
yok ne biliyim çok ölü duruyordu şüphelendim bende :D


- - - Eklendi - - -

Bu arada İsmail'le konuştuk bu sefer kesin kararını verdi beraber geliyoruz.. Ben önce İzmit-Karamürsel yapacağım orada buluşup hemen Karamürsel-Kadıköy yapacağız :)

- - - Eklendi - - -

Efetur ofisinde bide otobüse binerken fotoğraf çekiniriz İsmail :gul: Buluşma içinde buluşma yapmış oluruz bu da Maxi'de bi ilk olur bu Kadıköy buluşmasıda ilklerin buluşması olur :eller:
Abi ben anlamadım bursa ne tarafta kalıyor ya :D İzmitten buraya niye geliyosun fevzi abi madem bursa istanbul tarafında kalıyo ozaman direk git sen ben sana zahmet verdirtçem boşyere...


- - - Eklendi - - -

Bu arada dönüştede berabermi dönecez :D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Şimdiden :koş: haftasonuna kadıköyde olurum zannım :d:.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Pardon ya Bursa karamürsel dicektim izmit nerden çıkmış :d:

- - - Eklendi - - -

Valla evini kaybetmiş kedi eniği gibi ortalıklarda kalmıcaksan ben direk İstanbul'a kopabilirim paa no problem :pro:


- - - Eklendi - - -

Şimdiden :koş: haftasonuna kadıköyde olurum zannım :d:.
niye diyettemisin abi neden koşuyosun :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Toprağim sende geliyorsun demi? :D
 

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt