Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gerçekleştirilen Buluşmalarİstanbul Buluşması (10.11.2012)
Ben Avrupa yakasından geliyorum Pınar. Bi önceki sayfada ismini unuttum şimdi Tarxhn seçenekleri tıkla dedi. Senden cevap bekliyoruz. Hangisi daha uygun olur
tıkla filan demedim 2 yol var dedim kadıkoye gitmenin. bu hafta kurs başlıyor sarmazsa haftaya bende giderken sana haber veririm birlikte gideriz kardeşim
sana ya metrobusle gideceksin dedim yada vapurla
minoo
Üye
Konu Sahibi
Ne seçeneği yahu?
Mami sen metrobüse yakın mısın onu söyle bana?
tıkla filan demedim 2 yol var dedim kadıkoye gitmenin. bu hafta kurs başlıyor sarmazsa haftaya bende giderken sana haber veririm birlikte gideriz kardeşim
tıkla filan demedim 2 yol var dedim kadıkoye gitmenin. bu hafta kurs başlıyor sarmazsa haftaya bende giderken sana haber veririm birlikte gideriz kardeşim
Şimdi asıl meseleye gelelim canlarım öhöm..
Sen metrobüsle gel, Uzunçayır'da in. Son durakta inme he son durakla Uzunçayır çok yakın. Sen Söğütlüçeşme'de değil Uzunçayır'da ineceksin. Orda kime sorsan sana Kadıköy'e gideceğin yolu söyler. E5'e inmen gerekiyor. Ordan da Kadıköy minibüslerine bin, maximum 10 dk sonra son durakta ineceksin. Sana da veririm numaramı, son duraktan alırım ben seni.
Şimdi asıl meseleye gelelim canlarım öhöm..
Sen metrobüsle gel, Uzunçayır'da in. Son durakta inme he son durakla Uzunçayır çok yakın. Sen Söğütlüçeşme'de değil Uzunçayır'da ineceksin. Orda kime sorsan sana Kadıköy'e gideceğin yolu söyler. E5'e inmen gerekiyor. Ordan da Kadıköy minibüslerine bin, maximum 10 dk sonra son durakta ineceksin. Sana da veririm numaramı, son duraktan alırım ben seni.
Aman aman bir rüya gördüm varya istanbul buluşmasıyla ilgili. bi jackalmamiyi gördüm buluşmada bi pınar ablayı bide fevzi abiyi gördüm. Efeturla gidiyorum kadıköyde iniyorum pınar abla beni almaya gelecek aman yarabbim o tipi gördüm kaçsammı kaçmasasmmı diye düşündüm yemin ediyorum. Bi an gerçek sandım rüyaymış
Geçen akşamda rüya görmüştüm buluşmayla ilgili. Hiç rüya görmezdim noluyo lan bana
O taraflarda oturmuyor muydun sen ? üsküdardı herhalde Sonuçta o yakadasın. Ben tee ebesinin nikahından gelecem.
Şimdi baktım da navigasyondan, 30 km. Dedi. Iyi de buradan Aksaray 25-30 km.