Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar



tarxhn

tarxhn

Üye
Ben Avrupa yakasından geliyorum Pınar. Bi önceki sayfada ismini unuttum şimdi Tarxhn seçenekleri tıkla dedi. Senden cevap bekliyoruz. Hangisi daha uygun olur :)

:) tıkla filan demedim 2 yol var dedim kadıkoye gitmenin. bu hafta kurs başlıyor sarmazsa haftaya bende giderken sana haber veririm birlikte gideriz kardeşim

sana ya metrobusle gideceksin dedim yada vapurla:ehe
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Ne seçeneği yahu? :hmmm
Mami sen metrobüse yakın mısın onu söyle bana?
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve tarxhn

cukuleaks

Üye
:) tıkla filan demedim 2 yol var dedim kadıkoye gitmenin. bu hafta kurs başlıyor sarmazsa haftaya bende giderken sana haber veririm birlikte gideriz kardeşim

Banami dedin abi ? :)


- - - Eklendi - - -

Yav neden her konuda en son mesaj yazan hep ben oluyorum :zzz: Hiç sevmiyorum şu durumu :zzz:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Ne seçeneği yahu? :hmmm
Mami sen metrobüse yakın mısın onu söyle bana?


Metrobüs ve iett 20, tren 10 dakikalık mesafede :)


- - - Eklendi - - -


:) tıkla filan demedim 2 yol var dedim kadıkoye gitmenin. bu hafta kurs başlıyor sarmazsa haftaya bende giderken sana haber veririm birlikte gideriz kardeşim

sana ya metrobusle gideceksin dedim yada vapurla:ehe

Ne demek istediğini anladım zaten. Nasılsa önceki mesajlarda göreceği için açıklama gereği duymadım :D

Tamam abi, haber bekliyorum :)


- - - Eklendi - - -



Banami dedin abi ? :)


- - - Eklendi - - -

Yav neden her konuda en son mesaj yazan hep ben oluyorum :zzz: Hiç sevmiyorum şu durumu :zzz:

Cevap çok basit; her mesajına cevap versek uzar gider, bitmez. Ve Pınar'dan fırça yeriz. Bu da zorumuza gidiyor :zzz: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
yahu ben Samsun' dan geliyorum, aynı şehirde olup bana çok uzak orası demeyin gelin işte, insaf :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi

Cevap çok basit; her mesajına cevap versek uzar gider, bitmez. Ve Pınar'dan fırça yeriz. Bu da zorumuza gidiyor :zzz: :D

Adam işi biliyor :ehe Teşekkürler :D


Şimdi asıl meseleye gelelim canlarım öhöm.. :ehe
Sen metrobüsle gel, Uzunçayır'da in. Son durakta inme he son durakla Uzunçayır çok yakın. Sen Söğütlüçeşme'de değil Uzunçayır'da ineceksin. Orda kime sorsan sana Kadıköy'e gideceğin yolu söyler. E5'e inmen gerekiyor. Ordan da Kadıköy minibüslerine bin, maximum 10 dk sonra son durakta ineceksin. Sana da veririm numaramı, son duraktan alırım ben seni.
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve Samsunspor
jackalmami

jackalmami

Üye


Adam işi biliyor :ehe Teşekkürler :D


Şimdi asıl meseleye gelelim canlarım öhöm.. :ehe
Sen metrobüsle gel, Uzunçayır'da in. Son durakta inme he son durakla Uzunçayır çok yakın. Sen Söğütlüçeşme'de değil Uzunçayır'da ineceksin. Orda kime sorsan sana Kadıköy'e gideceğin yolu söyler. E5'e inmen gerekiyor. Ordan da Kadıköy minibüslerine bin, maximum 10 dk sonra son durakta ineceksin. Sana da veririm numaramı, son duraktan alırım ben seni.

Teşekkür ederim. Kazıdım incecik beynime :tebessüm:

Aç kollarını Kadıköööy ben geliyorum :P: :d:
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Kadıköyde tam olarak nerede buluşucaz?
 

cukuleaks

Üye
Aman aman bir rüya gördüm varya istanbul buluşmasıyla ilgili. bi jackalmamiyi gördüm buluşmada bi pınar ablayı bide fevzi abiyi gördüm. Efeturla gidiyorum kadıköyde iniyorum pınar abla beni almaya gelecek aman yarabbim o tipi gördüm kaçsammı kaçmasasmmı diye düşündüm yemin ediyorum. Bi an gerçek sandım rüyaymış :!!!::!!!::sır::s:o:vur


Geçen akşamda rüya görmüştüm buluşmayla ilgili. Hiç rüya görmezdim noluyo lan bana :s
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye


O taraflarda oturmuyor muydun sen ? üsküdardı herhalde :hmmm Sonuçta o yakadasın. Ben tee ebesinin nikahından gelecem.
Şimdi baktım da navigasyondan, 30 km. Dedi. Iyi de buradan Aksaray 25-30 km. :hmmm

Üsküdar ve Sarıyer :D
 

cukuleaks

Üye
aha herşey karıştı. Ponduss sende geliyormusun ? (ismin furkandı galiba :) )
 

cukuleaks

Üye
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Güven abiye bol bol selam söyleyin. Bi de bol bol espiri yapın. Vasiyetim budur
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
diğerlerini de çok çok öpüyorum alınmasınlar :ehe
 

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt