KayraBey
Üye
Ayın 18'i yani.Ben daha İstanbul'a gelmemiş oluyorum o tarihte.
Ne zaman geliyorsun peki? Tarih nedir?
Ayın 18'i yani.Ben daha İstanbul'a gelmemiş oluyorum o tarihte.
Ne zaman geliyorsun peki? Tarih nedir?
Ayın 18'i yani.Ben daha İstanbul'a gelmemiş oluyorum o tarihte.
23ünde.Ama 26sına kadar uygun değilim.
![]()

Olmadı bu.Başka sefer insallah![]()
Bi aksilik olmazsa sali uygun abi

155 ise aradım

Ankara'lı sen kenarda bekle![]()
semih bile bu kadar kenarda beklemeyorİnşallah haftaya Sensei ile bir buluşma ayarlıyoruz.tam olarak günü belli değil.haftaya pazartesi, salı, cumartesi yada pazar günleri arasından birini seçeceğiz
Buluşma yeri %100 Şişli'de Cevahir Avm.Varsa uyan arkadaşlar buyursun gelsin.

yedeğe çekildiksemih bile bu kadar kenarda beklemeyor

Nerdesin ki abiİnsallah yarın akşam olmadan eve dönmüş olacağım.Salı günü buluşma yapılacak inşallah
Nerdesin ki abi

