Teknik verileri, malzeme kalitesini, kullanım kolaylığını bilmeden yorum yapıyorsunuz. Galaxy SII'de Corning Gorilla Glass bulunuyor ve neredeyse zarar vermeniz mümkün değil. Çok yüksekten düşse dahi kasasındada hasar alması zor bir ihtimal. Iphone ise ne yazıkki bu konularda çok zayıf. Konu Iphone - Samsung karşılaştırması değil ama ne yazıkki insanlar bilmeden yorum yapmayı çok seviyor. Ayrıca en son gelen benchmark skorlarına göre Galaxy S II hala çok iyi bir telefon ve ICS güncellemesinden sonra tüm benchmark skorları dahada arttı. Mesela benim telefonum (GSII) Quadrant'ta 3937 puan veriyor. NenaMark 2; 51.6, AnTuTu; 6118. bu arada GSII'nin arka kapağını kırabilen olursa tanışalım.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Skorlar:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız