Galaxy s2 bu saatten sonra alınır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Türe

Türe

Üye

nokiam kaç kere düştü allah bilir kız gibi hala tek çizik yok arkadşın iphone un üzerine rotring kalem düştü ekran zu buz oldu :aha:

iphone'u kaç kere yere düşürdüm hiç de bişey olmadı :hmmm
 


KayraBey

KayraBey

Üye
Fazlaca lanet okuyorsun arkadaşım.Hiç sıkma canını.Götür halletsinler.Olur mu canım öyle şey.Kamera içinde parçacıklar falan.
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye


iphone'u kaç kere yere düşürdüm hiç de bişey olmadı :hmmm

Kac mm den? Yeme bizi :D


- - - Eklendi - - -

Teknoloji ile yarisamassin aqa...
Al bir s2. s4 cikincaya kadar idare edersin
 
avcitalip

avcitalip

Üye
s2 yi s3 piyasaya çıksın bi ozaman alırsın ben bir telefoncuda gördüm 2.000TL dedi dur birkaç ay sonra 1.800 TL yi görür bence s2 de ucuzlar bizde alırız:naughty:
 
Türe

Türe

Üye


Kac mm den? Yeme bizi :D


- - - Eklendi - - -

Teknoloji ile yarisamassin aqa...
Al bir s2. s4 cikincaya kadar idare edersin

Neyin kafasındasın arkadaşım sen !? Yalan mı söylüyoruz biz !? 1,5 metreden düşürdüm yukarıda Allah da şahidim ! Bana yalancı muamelesi yapma bir daha SAKIN !!
 

emrelives2

Üye
note almasaydim s2 alacaktım
..
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Neyin kafasındasın arkadaşım sen !? Yalan mı söylüyoruz biz !? 1,5 metreden düşürdüm yukarıda Allah da şahidim ! Bana yalancı muamelesi yapma bir daha SAKIN !!

sen 2 cihazıda kullanmışsın sence hangisi daha iyi ?
 
Dampierre

Dampierre

Üye
    Konu Sahibi
Yarın s2 yi aldığım yere götüreceğim. Kamerada olan parça yüzünden telefonsuz kalacağım. off samsung off.
 

Avunyali

Üye
SII Alınır ... yarın SIII'ü Alacam Avea'ya geliyor . Ama Şu Turkiyemize Bi Allahın Nokia'sı Lumia 900'ü getirsee muazzam Olur 4S'imi Satıp Onu Almayı Düşünüyorum
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye


Neyin kafasındasın arkadaşım sen !? Yalan mı söylüyoruz biz !? 1,5 metreden düşürdüm yukarıda Allah da şahidim ! Bana yalancı muamelesi yapma bir daha SAKIN !!

Sana inandim ancak iphonenin o mesafeden tuzla buz oldugunu soyluyor millet.
Senin ki ya kilifli yada beton zemine dusmemis yada yanlislikla uretilen saglam bi tanesi kismetine dusmus.
 
Türe

Türe

Üye


Sana inandim ancak iphonenin o mesafeden tuzla buz oldugunu soyluyor millet.
Senin ki ya kilifli yada beton zemine dusmemis yada yanlislikla uretilen saglam bi tanesi kismetine dusmus.

off ! iPhone çelik kasa arkasına ya da önüne doğru düşerse tabi tuz buz olur . 1,5 metreden mermere düştü ferahlayıp inandın mı şimdi !? Adama bak |-)


- - - Eklendi - - -

sen 2 cihazıda kullanmışsın sence hangisi daha iyi ?

galaxy s2
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye


off ! iPhone çelik kasa arkasına ya da önüne doğru düşerse tabi tuz buz olur . 1,5 metreden mermere düştü ferahlayıp inandın mı şimdi !? Adama bak |-)


- - - Eklendi - - -



galaxy s2

:oke:
 
fullwar

fullwar

Üye
Teknik verileri, malzeme kalitesini, kullanım kolaylığını bilmeden yorum yapıyorsunuz. Galaxy SII'de Corning Gorilla Glass bulunuyor ve neredeyse zarar vermeniz mümkün değil. Çok yüksekten düşse dahi kasasındada hasar alması zor bir ihtimal. Iphone ise ne yazıkki bu konularda çok zayıf. Konu Iphone - Samsung karşılaştırması değil ama ne yazıkki insanlar bilmeden yorum yapmayı çok seviyor. Ayrıca en son gelen benchmark skorlarına göre Galaxy S II hala çok iyi bir telefon ve ICS güncellemesinden sonra tüm benchmark skorları dahada arttı. Mesela benim telefonum (GSII) Quadrant'ta 3937 puan veriyor. NenaMark 2; 51.6, AnTuTu; 6118. bu arada GSII'nin arka kapağını kırabilen olursa tanışalım. :)







Skorlar:
 
FeC!

FeC!

Üye
Yukarıda ilk yuklediginiz video dan bahsetmistim. Bu videolar S2nin saglamlıgını acıkladı gercekten. Tesekkurler..
 
navti

navti

Üye
bence s2 den şaşmayin telefonun hem ozellikleri yuksek hemde xda da en cok destek goren telefonlardan biri...
 
Türe

Türe

Üye
S2 harbi sağlam ;)
 

xcolakx

Üye
O bir sorun degilki İphone'dada böyledir android'te de...
 
blacktalon

blacktalon

Üye
telefonu düzgün kullandıktan sonra isterse 1 mm olsun kırılmaz. ben s2 ve iphone kullanmadım iphone arkadasımda vardı ordan gördüm sadece ama matıken cam ve saglam plastik karsılastırılınca tabi ki cam kırılır daha neyin karşılaştırılması bu anlamadım, hassas telefonlar zaten kılıf şart
 
WebStyle

WebStyle

Üye
S3'ün çıkması ile birlikte S2'nin fiyatı yavaş yavaş düşecektir diye tahmin ediyorum. Ancak bana kalırsa durumunuz el veriyorsa S3 almanız daha mantıklı olur. Ancak S2'de gerçekten iyi bir cihaz..
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Arkadaşımin iphonunda oyun oynarken cihaz elimden kaydı betona öyle bir yapıştı ki korkudan öldüm ama yerden aldım çizik bile yok. Allahtan arkadaşım görmedi :D
 


Üst Alt