Simdi bu 10.1,4.2 oluyo deme?5.0lime pie ne olacak?![]()

Açık konuşmak gerekirse bence epey sürer.çünkü Galaxy S'e 2. olarak Cm10 Stable güncellemesi geldiğinde Wonder Cm9 Beta daydı..Wonder'a gelir mi kiinsAllah gelir
![]()
Açık konuşmak gerekirse bence epey sürer.çünkü Galaxy S'e 2. olarak Cm10 Stable güncellemesi geldiğinde Wonder Cm9 Beta daydı..
cm11 daha yok
cm10.1 nightly sürümleri çıkmaya başladı.son sürümü indir derim.şimdilik oyun performansı kötü ama diğer hızı fazlasıyla iyi
Arayüz gerçekten çok sıkıcı
Edit:nasıl olmuş bilmiyorum ama önceki mesajını "arayüz çok sıkıcı" diye alıntılamışım![]()


Geliştirici seçeneklerinde ayarı var.listenin altlarında x1.0 falan yazan 3 tane secenek olması lazım onları sıfırla
Evet özelliklede yeni multitask animasyonunu ve o anda açık olan uygulamayı kapatmayı çok sevdim.uzun zamandan beri beklediğim birşeydi gerçi paranoidandroid romunda bu çoktan vardı ama google yapınca daha iyi olmuş
Açık uygulamalarda geçiş yapmak çok hızlı ekran algıladığı anda geçiş yapıyor![]()

h Efektleri orda görmüştüm ben ama kafa dalgın, unuttum
Gerçi efektleri kapattım ama çok çok bir fark olmadı. O yüzden geri açtım efektleri 


Hatırlatma yapayım lockscreen'e beautiful widgets leri eklenebiliyor
Aytıca yeni kamera çok güzel olmuş.kamera UI kamera vizörü içine gömülü
Ayrıca görüntülü görüşme için google talk yada skype kullanabilirsin.Şahsen kullanıyorum çok güzel![]()

