Galaxy S e Cm10 Yüklemenin Tadı :D

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Bu konu cm10.1 yüklemenin tadı diye yenilenmeli bence :D cm10.1 daha 2. Nightly sürümü çıkmasına rağmen acayip hızlı ve stabil.neredeyse hatasız
 


Kerim.

Kerim.

Üye
Simdi bu 10.1,4.2 oluyo deme?5.0lime pie ne olacak?:hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
Cm11 olacak
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Galaxy s3 var yen mi :D saka maka benim telefonuda adam edin la
 
Kerim.

Kerim.

Üye

cukuleaks

Üye
Cm11 var dediler geldik.

- - - Eklendi - - -

Bu arada link kırık
 
PriZm

PriZm

Üye
cm11 daha yok :zzz:

cm10.1 nightly sürümleri çıkmaya başladı.son sürümü indir derim.şimdilik oyun performansı kötü ama diğer hızı fazlasıyla iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
ekorotti

ekorotti

Üye
s2 ye yüklüyorum cm10.1 kullanıyım editliyecegim :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Edit:nasıl olmuş bilmiyorum ama önceki mesajını "arayüz çok sıkıcı" diye alıntılamışım :D
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Edit:nasıl olmuş bilmiyorum ama önceki mesajını "arayüz çok sıkıcı" diye alıntılamışım :D

Hayret nasıl editledin acaba :hmmm :D

Bu arada arayüzün hareketleri efektleri falan gerçekten çok akıcı ve göze hoş geliyor. Gerçi birçok yerde sadece efektleri değiştirmişler ama eski efektlere göre yağ gibi akan bir görüntü olmuş. Bu arada bu efektleri kapatabiliyor muyuz Alican? Hızı efektsiz test etmek istiyorum bir de.
 
PriZm

PriZm

Üye
Geliştirici seçeneklerinde ayarı var.listenin altlarında x1.0 falan yazan 3 tane secenek olması lazım onları sıfırla

Evet özelliklede yeni multitask animasyonunu ve o anda açık olan uygulamayı kapatmayı çok sevdim.uzun zamandan beri beklediğim birşeydi gerçi paranoidandroid romunda bu çoktan vardı ama google yapınca daha iyi olmuş

Açık uygulamalarda geçiş yapmak çok hızlı ekran algıladığı anda geçiş yapıyor :D
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Geliştirici seçeneklerinde ayarı var.listenin altlarında x1.0 falan yazan 3 tane secenek olması lazım onları sıfırla

Evet özelliklede yeni multitask animasyonunu ve o anda açık olan uygulamayı kapatmayı çok sevdim.uzun zamandan beri beklediğim birşeydi gerçi paranoidandroid romunda bu çoktan vardı ama google yapınca daha iyi olmuş

Açık uygulamalarda geçiş yapmak çok hızlı ekran algıladığı anda geçiş yapıyor :D

Aynen paranoidde de toplu recent temizleme efekti çok güzeldi, bunda da güzel olmuş :)
Ayrıca CM10.1 de kilit ekranının sağında kamera var, sola ise mesajlar dahil birçok fonksiyon eklenebilmesi de güzel bir özellik olmuş.

:ahh Efektleri orda görmüştüm ben ama kafa dalgın, unuttum :s Gerçi efektleri kapattım ama çok çok bir fark olmadı. O yüzden geri açtım efektleri :ehe

Saatin yarısının kalın yarısının ince olması bile daha bir şık yapmış Cm10.1 i :)
Ahhh şu 3g görüntülü görüşme sıkıntısı da olmasa süper olacak :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Hatırlatma yapayım lockscreen'e beautiful widgets leri eklenebiliyor :)
Ayrıca yeni kamera çok güzel olmuş.kamera UI kamera vizörü içine gömülü :D

Ayrıca görüntülü görüşme için google talk yada skype kullanabilirsin.Şahsen kullanıyorum çok güzel :)
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Hatırlatma yapayım lockscreen'e beautiful widgets leri eklenebiliyor :)
Aytıca yeni kamera çok güzel olmuş.kamera UI kamera vizörü içine gömülü :D

Ayrıca görüntülü görüşme için google talk yada skype kullanabilirsin.Şahsen kullanıyorum çok güzel :)

Karşı tarafta yok ama googletalk veya skype :(
 
PriZm

PriZm

Üye
:zzz:
 


Üst Alt