galatasaray57
Üye
andıroit symbian destekliyormu
arkadaşlar bende nokia var oyunlarını filan seviyorum ve oyunları megebaytı az olduğu için çabuk indiriyorsun (wifi olmadan) ve kurulumu ben dışarda filan olduğumda andıroitte wifi olmadan oyun kuramayacağım için ve megabaytı fazla olup 10-15 oyunda hafıza kartının yùzde ellisini kaplıycağından andıroit almak istemiyorum eğer andıroit symbian destekliyorsa alcam hemen andıroit symbian nı destekliyormu bir bilginiz varsa çok makbule geçer simdiden çook tşk



