andıroit symbian destekliyormu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

galatasaray57

Üye
    Konu Sahibi
andıroit symbian destekliyormu
arkadaşlar bende nokia var oyunlarını filan seviyorum ve oyunları megebaytı az olduğu için çabuk indiriyorsun (wifi olmadan) ve kurulumu ben dışarda filan olduğumda andıroitte wifi olmadan oyun kuramayacağım için ve megabaytı fazla olup 10-15 oyunda hafıza kartının yùzde ellisini kaplıycağından andıroit almak istemiyorum eğer andıroit symbian destekliyorsa alcam hemen andıroit symbian nı destekliyormu bir bilginiz varsa çok makbule geçer simdiden çook tşk
 


R.A.M

R.A.M

Üye
Androidde symbian oyunları oynayamassın ama androidin oyunları bence symbiana göre çok çok iiyi mesela asphalt6 1.5 gb ama oyun hakkını veriyor.
 
Peocawe

Peocawe

Üye
@cihat37 mobeedestek den mi ? :)
 

galatasaray57

Üye
    Konu Sahibi
keşke desteklese hemen andıroit alırdım pırogramla filan olmuyormu ya :(
 

galatasaray57

Üye
    Konu Sahibi
symbian nın oyunları andıroitinkini tutmaz ama megebaytı azdı ve başkasına buluğutut la cok çabuk gönderiliyordu eğer andıroitte açılsa on numara olurdu ama ginede htc andıroit alcam
 
place3461

place3461

Üye
işiniz gücünüz oyun
 
legolas29

legolas29

Üye
Kardesim oyle bir sacma neden den dolayi android alnmaz mi ayrica sen android oyunlari gormemissin bi videolarina bak
Sonra konus istersen....ayrica andrıroid değil android
 

galatasaray57

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim oyle bir sacma neden den dolayi android alnmaz mi ayrica sen android oyunlari gormemissin bi videolarina bak
Sonra konus istersen....ayrica andrıroid değil android

kardeşimin android telefonu var biliyorum oyunlarını zaten ginede alcam symbian nı da destekleseydi onnumara olurdu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt