Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6300 ın kamerası hakkında
Sponsorlu Bağlantılar
!!!MotorHead!!!
Üye
arkadaşım senin fotoğraf çekmen ışığın geliş açısı,ortamın dekarasyonu v.b gibi nedenlerden dolayı değişiyor.Benim önerim ışığın güzel geldiği bir yerden fotoğraf çek ve birde ışığın güzel gelemediği bir yerden fotoğraf çek ikisini karşılaştır o zaman farkı anlayacaksın
hadi canım sende eşek kadar arkasında yazı yo 2 mp diye bilmiyon atma bari
gedikoguzhan24@
Üye
KARDEŞ BENDE 6300 KULLANIORUM V7.21 YENİ ALDIM GAYET GÜZEL RESİM DE ÇEKİYO WİDEODA ÇEKİO VERSİYON YÜKSELT Bİ SORUN KALMAZ VERSİYONU ÖĞRENMEK İÇİN:*#0000# EĞER YÜKSELTMEK İSTİYOSAN :AYARLAR=>TELEFON=>TEL.GÜNCELLEŞTİRMELERİ=>YAZILIM GÜNCELLŞ. YÜKLE WAR ORDAN YÜKLERSİN EN GÜVENLİ YÖNTEM BU UFAK Bİ TEŞEKKÜR YETER
TRANSGRESSOR
Üye
benim 6300 gayet düzgün çekiyo.. ama tabiki bulunduğum ortama göre ayarlarımı yapıyorum...
arkadaşlar bende 6300 var ama kamerasından şikayetçiyim. arkadaşta 6230i var ama benimkinden daha iyi çekiyor. güya 6230i 1.3mp ama 6300 2mp. 6300 ile çektiğim fotolar pürüzlü gibi çıkıyor. acaba sadece benim tel.de mi bu sorun yoksa tüm 6300 kullananlarda mı var bu sorun. ne yapabilirim. tavsiyelerinizi bekliyorum
arkadaşlar bende 6300 var ama kamerasından şikayetçiyim. arkadaşta 6230i var ama benimkinden daha iyi çekiyor. güya 6230i 1.3mp ama 6300 2mp. 6300 ile çektiğim fotolar pürüzlü gibi çıkıyor. acaba sadece benim tel.de mi bu sorun yoksa tüm 6300 kullananlarda mı var bu sorun. ne yapabilirim. tavsiyelerinizi bekliyorum