6300 ın kamerası hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

lliseli

lliseli

Üye
kardeş senin telefondan sorun war ozman benimde 6300 war gayet net çekiyo fotoları sen telefonunu bi göster
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
2mb ışığa cok hassas ışığı arkana alıpda cekersen cok net cekiyor
 

hacker.tepecik

Üye
Kamarasu Gezel Cıkmayan Arkadasım O Nenım De Ole Oluyo Ama Dısarıya Cık Bı Cek Gorursun Nsl Net Cekıyo Lakum Gıbı Evde ısık Olduyun Dan Purursus Cekıyo
 

proalex34

Üye
arkadaşlar gün ışığında süper çekiyo hiç boşuna başka tel lerle karşılaştırmayın sadece gece ii çekemiyo ozaman pürüzlü oluyo
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
ya beyler beyenmiosanız n95 alın:D
 

heinze_23

Üye
6230 la 6300 ı nasıl karşılastırsın arkadasım.bende gayet güzel cekiyo.sen fotoları gecemi cektin ne yaptın geceleri pürüzlü çıkıyo çünkü flaş olmadıgından.ayrıca 6300i falanda yok.kamerasıda 1.3 değil 2 mp.sacmalamayalım lütfenn..
 

orkan1990

Üye
bende 6300 kullanıcısıyım ama aynı fotograf makinası gibi foto çekiyo maşallah
 

''ZaP!*

Üye
Selamın Aleyküm Benim Tlfn Da Öle Ama Açık Havada Güsel Cekiyor Kardesim Hepsi Böyle Seninkinde Değil sorun kolay gelsin
 

defrez

Üye
yaw arkadaslar benim anlamadıgım 6230i nin kamera cözünrlügü 1280/1024 6300 kamera çözünrlügü 1600/1200 olmasına rahmen küçük ekran cekiyor bir cvp yazrmısınız delirecem
 

losen755

Üye
arkdaslar ortam hafif karanlıksa pürüzlü pürüzlü çıkıor aynı sorum bende de war ondan dolayı hafif pürüzlü göstermeye basşlayınca kamera gece modunu acıormm bıraz yavas olsa da coook güzel foto alıormm
 

mugegorkem

Üye
bende 6300 kullanıyorum. 2mp bence 6230i den iyi çekiyor bende başta beğenmedim ama sonra akşamları gece modu açık yapınca güzel oluyor bide öyle dene
 

defrez

Üye
ya tamam güzel cekyir ama ekran çönürlügü cok düşük
 
TELEFONCU39

TELEFONCU39

Üye
Benim de var 6300 kamerası güzel çekiyor ancak vıdeo yaklaştırdığımda görüntüyü bozuyor. Boş ver kafana takma
 

mmakrep

Üye
bende çok net çekiyor
 
rh7devil

rh7devil

Üye
kardeş ışık en önemli şeydir... ışığın fotoyu çektiğin nesneye düşme açısı netliği belirler.. yani ışığın dik ve dike yakın geldiği pozlarda 3 mp e kadar net çeker,ama ışık çok yatay geldiyse 1 mp gibi çeker.. orda arkasında yazan sayı aslında ortalamasıdır,bi de telefonların ekranı bir değil,yani 6300 dan çektiğin resmi 6230i ye at,çok bozuk gösterir,ama 6230i den çektiğini 6300 a at ayna gibi olur.. ama sonucta tabii ki de 6300 daha iyi,ikisini de aynı anda 1,5 yıl kullandm çünkü ;)
 
mat-rock_58

mat-rock_58

Üye
yah arkadaşım bendede böle oluyodu sonra telefonu kurcalarken düzelttim....
bak şimdi sırayla sölicem 2 aşamadan oluşuo;

1) menü>medya>kamera>seçenekler>ayarlar>görüntü kalitesi>yüksek
2) menü>medya>kamera>seçenekler>ayarlar>görüntü boyutu>1600x1200

NOT:BU İKİSİNİDE UYGULADIKTAN SONRA DİĞERİNE GÖRE DAHA AZ RESİM ÇEKEBİLECEKSİN
 

ahmet0649

Üye
bnm 6300 war gayet iyide çekior
 
birkan11

birkan11

Üye
arkadaşlar ben n82 aldım kamera beş para etmez
servis yaptım diye bide geri gönderiyo.... yeşilli meşilli karışık çekiyo...
bence paso nokıa ya şikayet mesajı yazalım...6600 bile en iyi videoyu çekiyo garip..
gece bile ne dicezzzzzzzzz...... şikayet en iyisi
alıyorsak para veriyorsak...hak istenecek....
 

gurkan.d

Üye
benim telefonun foto'da bi sorun yok.hatta birçok makinaya göre iyi diyebilirim.
 


Üst Alt