6300ın kamerası çok dandik.zaten 6300 üretim hatası olarak alındığı için 6300i avrupa da piyasa sürüldü ve 6300 piyasa çıktıktan sonra sürüldü diye biliyorum.6300i de kamera hataları yani video ve fotoğraf hataları ses hataları gibi şeler düzeltildi.bende 6300 aldığıma pişman oldum
ama sdc 6300 a özgü bir özellik var belki kimse bilmiyor olabilir.6300,dünyada dinlenemeyen tek telefonmuş arkadaşlar.seninki 6300i mi 6300i deyilse 6230i le aynı kamerası 6300 kamerası 1.3 mp
