5800 Hakem Heyeti Sonucu(Sonuçlandı)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
dualarımız senin ve senin gibi hakkını aramayı bilen bilinçli tüketicilerle:yuru

çok teşekkür ediyorum bu hafta içerisinde belli olacak artık yenisini de verseler kabulüm bıktım çünkü kaç aydır kullanamıyorum telefonu.

arkadaslar benım 5800 xm sebeke kaybı oluyordu daha 4. gun aldıgım yere (gold bilgisayar) goturdum degısım istedım kabul etmedıler servıse yolladılar telefona v40 yazılımı atılmıs olarak gerı geldı sorun yok gıbı duruyordu 6 gun sonra aynı arıza ve kendı kendıne acılıp kapanmalar oldu tekrar gerı goturup degısım istedım kabul etmedeler servıse yolladılar ben servıs degıl degısım ıstıyorum dedım bana verilen cevap cok ilginç '' HAKKINI HAKEM HEYETIMDE ARA HEYETIN VERECEGI KARARA SAYGILIYIZ '' dusunebılıyor musunuz gold bılgısayar bunu yapabılıyor tel servısten gelsın hakem heyetıne gıdecegım ve olanları burada yazacagım

bir haftayı geçmeden geri iade edebilirdin. hakem heyetine başvur ve dilekçende para iadesi istediğini söyle. hadi kolay gelsin :oke:
 


everest11

everest11

Üye
shock kılıf aldım hıc bı ses gelmıyor duvara vurdum banamısın demedı
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
telefonu bu gün değişim için verdik avukatla aldığım yere. şimdi 20 gün içerisinde firma yenisini gönderemezse paramı iade edecekler. hayırlı olsun :D siz siz olun tüketici haklarına verdiğiniz dilekçede yenisiyle değiştirilsin ya da para iadesi olsun yazmayın. direk para iadesi isteyin. ben o noktada yanıldığımdan dolayı hakem heyeti sonucunda yenisiyle değiştirilmesine diye karar çıktı.
 

by_eMr3

Üye
abi tek kelimeyle helal olsun sana
 
ipkry

ipkry

Üye
bende direk para iadesi istemiştim ve 870 liramı tekseferde 3 gün sonra ödedi genpa gittim nikon D3000 aldım o parayla kkartımlada x3 aldım :) gene nokia ama kesinlikle dokunmatik deil:)))
 
mm_mm

mm_mm

Üye
Benimde 45. Gün bugün tüketici haklarından değişim kararı çıktı kvkda değişim için bekliyor netten baktım cihaz sorgulamadan sawp+ kapak değişimi yazıyor aradım sordum komple cihaz anlamına geliyor denildi 45. Gün halen beklemekteyim olmazsa icra mahkemesi bu işi çözüyormuş. Tek derdim eski telefonum gelsin o aldığım firma saybinin yüzüne atacam para mara istemiyorum allah belsını versin bunların yada aldığım firmadaki (bi kız var ona hediye etcem) (: Naparsa artık dimi çünkü kıza kıl oldum suratıma telefon kapatmıştı (:
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
bende direk para iadesi istemiştim ve 870 liramı tekseferde 3 gün sonra ödedi genpa gittim nikon D3000 aldım o parayla kkartımlada x3 aldım :) gene nokia ama kesinlikle dokunmatik deil:)))

mantıklı olanı yapmışsın :oke:

Benimde 45. Gün bugün tüketici haklarından değişim kararı çıktı kvkda değişim için bekliyor netten baktım cihaz sorgulamadan sawp+ kapak değişimi yazıyor aradım sordum komple cihaz anlamına geliyor denildi 45. Gün halen beklemekteyim olmazsa icra mahkemesi bu işi çözüyormuş. Tek derdim eski telefonum gelsin o aldığım firma saybinin yüzüne atacam para mara istemiyorum allah belsını versin bunların yada aldığım firmadaki (bi kız var ona hediye etcem) (: Naparsa artık dimi çünkü kıza kıl oldum suratıma telefon kapatmıştı (:

farklı bi bakış açısı :ehe
 
blackofday

blackofday

Üye
Bu tür sorunlar yaşayanlar ve ne yapması gerektiğini bilemeynler için güzel bir örnek olmuş.
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
evet
 
mm_mm

mm_mm

Üye
valla benım degısım kararım suan kvk sıtesınde halen aynı durumda beklıyor kvk nın 30 iş günü doldurmasını beklıcem ondan sonra zaten mecburen para iadesi yapmak zorunda
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar süreç sonuçlandı. telefonun sıfırını aldım.
 

murat_323255

Üye
tşk...........................

--------------- Ekleme ---------------

tşk................................
 

o_c_c_

Üye
arkadaşlar ben n73 kullanıcısıyım. iki kere cihazı kapanmadan ötürü genpaya tamire verdim ama sadece yazılım yenilenmiş. ve tamir etmedikleri yetmemiş gibi arızaları arttı. donuyo sms gelince arada bir telefonu kapatmak zorunda kalıyorum. tuş kilidi açınca ekran 10 snye kadar mavi oluyo. şarzıda 1 gün gitmiyo artık. geçen sordum 3. kere aynı arızadan vericem degişim yada iade isteyebilirmiyim die en az 5-6 kere gelicek sonra istanbula gidicek ondan sonra degişim ya da iade hakkınızı kullanabilirsiniz dediler. belgede öle yazmıyoru ama dedim anlattıgım gibi dedi. eylül 28 de biticek garantisi oyalıyorlarmı nedir.
 
Tufanbeyi

Tufanbeyi

Üye
Tebrik Ederim.Aslında Tek Sorunumuz Hakkımızı Nasıl Arayacağımızın Cesaretini Kendimizde Bulmuyoruz.Güle Güle Kullan Yenisini...Selam Ve Dua İle
 
tbatikan

tbatikan

Üye
tebrikler.. hakkını arayanları severim.....
 

OğuzcanAbi

Üye
helala olsun
 

aveada

Üye
valla benım degısım kararım suan kvk sıtesınde halen aynı durumda beklıyor kvk nın 30 iş günü doldurmasını beklıcem ondan sonra zaten mecburen para iadesi yapmak zorunda

nokia kesinlikle para iadesi yapmıyor.Değişim için teknik servisin 'cihaz tamir edilemiyor' demesi lazım.Bunu da demedikleri için yeni yazılım yükleyip geri gönderiyorlar.

Eğer 2 defa gönderdiysen,3üncüye hakem heyetine başvurmanı öneririm.
 

ca_sus

Üye
helal kardeş 3 yıl önce kadar bendede n73 vardı 5 kere gitti geldi kvk servise tabi yapılmadı bende gittim tüketici mahkemesine heyetteki adam geçbile kalmışsın dedi aynı hatadan 5 kere gitti bakırköy kvk dan fatura iademi aldım sıfırını verdiler kabul etmedim şimdide 5800 2 kre gönderdim kasa açıklığı titreşim hatası konuşma hatası bakalım 3 kere olsun yine giderim tüketici mahkemesine sonuçta hakkım yeni telesfonun hayırlı olsun kardeş
 

gungorayar

Üye
Bendede 6700s vardı,ekran koruyucu devreye girmiyordu,yerel servis Genel Servise gönderdi.Yazılımla bu özelliği tamamen yoketmişler.Ben de başvuruda bulunmak istyorum.tüketici hakları olur mu
 

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
656
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
653
Doğuş Pertez


Üst Alt