5800 Hakem Heyeti Sonucu(Sonuçlandı)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe:ehe

bi nexus one da ben alıcam sanırım çok merak etmeye başladım telefonu

hocam valla bekliyorum dörtgözle. google'a mail attım çalışmalarımız devam ediyor dediler ne zaman gelir bilmiyorum ama alacağım gelince.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar telefonu aldığım yaklaşık 6 ay oldu acep benim telefonuda hakem heyeti kabul edermi dersiniz?

arkadaşım sen dilekçeni ver kabul edilmezsede bi şey kaybetmiş olmazsın :oke:
 


gunesin.oglu

gunesin.oglu

Üye
arkadaşm ben telefonu alalı 3 ay oldu bende başvuru yapsam bi sonuç çıkarmı sence?

--------------- Ekleme ---------------

Evet arkadaşlar bir kaç gün önce karar açıklandı. Bilindiği üzere 5800'larda kasa açıklığı ve arka kapaktaki boşluk nedeniyle gıcırtılar oluyor. Bende telefonu aldığım tarihten iki hafta sonra ayıplı mal olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. 2 ay sonucunda karar açıklandı. Kararı aynen yazıyorum arkadaşlar:

Şikayet konusu Nokia 5800 model cep telefonun ayıplı mal olduğundan dolayı Tüketici, firmaya ptt ile ayıbı bildirdiğinden 4077 sayılı kanunun 4. maddesi gereği 20 gün içinde Ayıpsız misli ile değiştirilmesine bu mümkün olmadığı taktirde fatura bedeli tüketiciye ödenmesine, 15 gün içerisinde tüketici mahkemesine itiraz hakları saklı kalmak kaydıyla katılanların oy birliği ile karar verildi...

Gördüğünüz gibi arkadaşlar hakkınızı aramaktan çekinmeyin. İnsanımızın genel sorunu bu. Her şeyden yakınır ama elle tutulur bir şey yapmaz. Bu konu İnşallah aynı sorunu yaşayanlara yol gösterici olur. Saygılar...


hocam yazdığın dilekçe örneğinide gönderirsen çok büyük sevaba girersin :D
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
:D valla hatırlamıyorum ne yazdığımı.nokia 5800 marka modelli telefonumun kasasında açıklık var tarzında bi şeyler yazmıştım da hatırlamıyorum :D
 

tkumlu

Üye
benim telefonu alalı 1 buçuk ay fln oldu bende şikayette bulunsam kabul ederlermi acaba
 

ALPER6969

Üye
Valla senden cesaret alıp bende tüketici hakem heyetine verdim telefonu...bakalım ne olacak...
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
Valla senden cesaret alıp bende tüketici hakem heyetine verdim telefonu...bakalım ne olacak...

hayırlısı olsun arkadaşım. bu arada firmadan bir haber çıkmadığı için icra davası açıyorum yarın. yani fatura bedelini alacağız inşallah. bu gün vekaleti verdim avukata. icra ile ilgili masraflarda firmaya ait.
 
hayalletx

hayalletx

Üye
Merhaba bende de var ge3cen yıl aldım 5800 arızalardan garantiye verdim coğu arızalar tamir edilmiş ama kamera net cekmiyordu onu duzeltmemişler.Ben ne yapabilirim tekrar garantiye versem 20-25 gun yine bekleyeceğim.Ne yapabilirim
Heyete başvurmak icin fatura falan istiyorlar mı?:bilmm
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
dilekçe yazıyorsun iki tane. birini posta yoluyla aldığın yere gönderiyorsun iadeli taahhütlü. diğerini ise tüketici haklarına veriyorsun. bu arada fatura fotokopini dilekçeye dercediyorsun.
 

hus_eyn

Üye
bi kaç gün sonra netice ortaya çıkacak arkadaşlar. 15 gün itiraz etme günü doldu 20 günlük yeni cihaz verme günü de dolacak iki üç güne. ondan sonra paramı kuzu kuzu verecek nokia. bende nexus one'ın Türkiyeye gelmesini bekleyeceğim 3310 la idare ederim artık bir süre :D


Arkdaşım bu süre içinde cihaz sende olmuyor dimi ? Yani dilekce ile cihazınıda alıyorlar mı benim sag üst tarafta aynı senin bahsettigin gibi açıklık var ? Tam olarak tüketici haklarına ne yazılıyor ?

--------------- Ekleme ---------------

Kusura bakmayın arkdaşlar sayfa doluyor ama bu peki kasada açıklık varsa bir sorun oluyormu bende o kadar bir açıklık yokta ?
 

TOLGA_2307

Üye
n95 e windows 3.1 ve windows 95 kuruyor nasıl dowloand edecegiz ..yardımcı olursanız şimdiden tşkler
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
n95 e windows 3.1 ve windows 95 kuruyor nasıl dowloand edecegiz ..yardımcı olursanız şimdiden tşkler

forumda araştırırsan istediğin konuya ulaşabilirsin. yazdığın şeyin konuyla alakası nerde onu anlamadım arkadaşım

--------------- Ekleme ---------------

Arkdaşım bu süre içinde cihaz sende olmuyor dimi ? Yani dilekce ile cihazınıda alıyorlar mı benim sag üst tarafta aynı senin bahsettigin gibi açıklık var ? Tam olarak tüketici haklarına ne yazılıyor ?

--------------- Ekleme ---------------

Kusura bakmayın arkdaşlar sayfa doluyor ama bu peki kasada açıklık varsa bir sorun oluyormu bende o kadar bir açıklık yokta ?

yok arkadaşım telefon bende kullanmaya da devam ediyorum şu anda. ama sitedeki güzelim hack yöntemlerini kullanamıyorum her an bi gelişme olur diye :D
 
petrucci82

petrucci82

Üye
baba neoldu ya sonuç belli olmadı mi? ben alalı 3 ay oldu..sence ben de başvurssam iade edebilir miyim?veya değişim farketmez...ne diosun
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
sonuç icra davası açtık avukat yoluyla 7 gün içerisinde kesinleşecek inşallah. hocam bu tür sorular çok fazla soruldu bu konuda. siz başvurunuzu yapın olmazsa yine olmasın. tüketici haklarından yetkili olan bir kişi bana şunu söyledi kötü niyet olup olmadığına bakıyoruz. eğer garantisinin bitmesine 1-2 ay kaldıysa ve şikayette bulunuluyorsa sonucun olumsuz çıkması mümkün. ama seninkine üç ay olmuş başka bir arkadaşınkine 1,5 ay olmuş siz başvurunuzu yapın derim ben. saygılar...
 

sarkmaz

Üye
ben de alırken baktım açıklık olarak nitelendireceğim bir durum göremedim ama kullanırken çıt çıt ses geliyor ve rahatsız olmaya başladım farkedemesemde demekki kasada bir sıkıntı var bende başvursammı bilemiyorum.
 
mm_mm

mm_mm

Üye
[sıze=3] evet arkadaşlar bir kaç gün önce karar açıklandı. Bilindiği üzere 5800'larda kasa açıklığı ve arka kapaktaki boşluk nedeniyle gıcırtılar oluyor. Bende telefonu aldığım tarihten iki hafta sonra ayıplı mal olarak tüketici hakem heyetine başvurdum. 2 ay sonucunda karar açıklandı. Kararı aynen yazıyorum arkadaşlar:[/sıze]

[sıze=3][ı]şikayet konusu nokia 5800 model cep telefonun ayıplı mal olduğundan dolayı tüketici, firmaya ptt ile ayıbı bildirdiğinden 4077 sayılı kanunun 4. Maddesi gereği 20 gün içinde ayıpsız misli ile değiştirilmesine bu mümkün olmadığı taktirde fatura bedeli tüketiciye ödenmesine, 15 gün içerisinde tüketici mahkemesine itiraz hakları saklı kalmak kaydıyla katılanların oy birliği ile karar verildi...[/ı][/sıze]

[sıze=3]gördüğünüz gibi arkadaşlar hakkınızı aramaktan çekinmeyin. Insanımızın genel sorunu bu. Her şeyden yakınır ama elle tutulur bir şey yapmaz. Bu konu inşallah aynı sorunu yaşayanlara yol gösterici olur. Saygılar...[/sıze]
dilekçemi vermiştim sonuç bekliyorum bende
 
Progressivity

Progressivity

Üye
sonuç icra davası açtık avukat yoluyla 7 gün içerisinde kesinleşecek inşallah. hocam bu tür sorular çok fazla soruldu bu konuda. siz başvurunuzu yapın olmazsa yine olmasın. tüketici haklarından yetkili olan bir kişi bana şunu söyledi kötü niyet olup olmadığına bakıyoruz. eğer garantisinin bitmesine 1-2 ay kaldıysa ve şikayette bulunuluyorsa sonucun olumsuz çıkması mümkün. ama seninkine üç ay olmuş başka bir arkadaşınkine 1,5 ay olmuş siz başvurunuzu yapın derim ben. saygılar...

bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkürler bende garantisinin bitmesine birkaç ay varken götürürüm diyordum ama adamlarda değil haliyle niyet önemli napcam hiç bilmiyorum :/
 

lukeperry

Üye
peki hangi il ve ilcenin hakem heyetine basvurdun,emsal olmasi bakimindan iyi olur.
 

DERBEDER-34-

Üye
helal olsun kardeşim artık heralde nokia adam gib mal çıkarır zaten son günlerde bu konu yüzünden gözümde değeri bayağı bi düştü..
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
peki hangi il ve ilcenin hakem heyetine basvurdun,emsal olmasi bakimindan iyi olur.

sivas/merkez. telefoncu arkadaşım var onun sattığı telefonlarda da sorun çıkıyor ve sonuçlar hep tüketici lehine merak etmeyin. bir çok sonuç inceledim hep tüketici lehine

helal olsun kardeşim artık heralde nokia adam gib mal çıkarır zaten son günlerde bu konu yüzünden gözümde değeri bayağı bi düştü..

hep söylüyorum nokia kan kaybediyor ürettiği telefonlar yüzünden. ben nokiadan başka telefon kullanmadım ama bundan sonra nokia dışında hepsini kullanırım :D şaka bir yana nexus one'ın gelmesini bekliyorum.
 

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
656
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
653
Doğuş Pertez


Üst Alt