5130 xpress music sorunlar

Sponsorlu Bağlantılar

-SweetyboY-

Üye
arkadaşlar ben yeni aldım beğenerek çok hoşuma gittitelefon fakat müzik çalara girdiğimde yeterli hafıza yok diyor neden acaba yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk..

Telefon hafızasını MMC'ye taşı ve telefonu yeniden başLat sorunun düzelecektir.
 


RealPlayer12

RealPlayer12

Üye
bende kullanıyorum ama hiçbi sıkıntım yok s40 v3 süper bi tel. tavsiyemdir :)
 

ahmet_0799

Üye
arkadşlar bende 5130 xpress music kullanıyorum telefon sohbete girdiğimde bağlantı ayarlarını kontrol edin diyor ve ben buna bir çözüm bulamadım yardımlarınız için teşekürler...
 

depechemode93*

Üye
ya arkadaşlar bende yaklaşık 6 aydır 5130 kullanıyorum. fakat geçenlerde mesaj yazarken ekran birden beyaza döndü telefon dondu. arada pil ısınınca yapıyor demişlerdi bana daha önce bu yüzden pili çıkardım yarım saat sonra tekrar telefonu açtığımda klasörlerimde kayıtlı olan mesajlar silinmişti ve uygulamalarım ve oyunlarım ( ki hepsi orjinal) çalışmıyordu. açmaya çalıştığımda "geçersiz öğe. silinsin mi?" yazıyor. daha sonra bi kaç kez daha açıp kapattım telefonu mesajlarım geri geldi fakat uygulamalarım çalışmıyor. lütfen bana yardımcı olun :( :( :(
 
  • Beğen
Tepkiler: huloo

5310xpressmusic

Üye
bende kaç yıldır kullanıyorum ilk aldığımda 7 gün gidiodu şarj şimdi ise5 gün falan gidio telefonu bi servise yolla
 

dişikartal

Üye
ben telefonu yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. telefumda yaklaşık 2000 mesaj var bu yüzden olsa gerek telefonum sürekli donuyordu kapatıp yeniden açmam gerekiyordu bugün mesajlarımı silmeye karar verdim silerken yine dondu kapattım ama şimdi açılmıyor açarken en baştaki nokia yazısı geliyor biraz bekliyorum ekran bembeyaz hala bişey yok ne yapmalıyım lütfen yardım edin:bilmm
 

depechemode93*

Üye
ben telefonu yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. telefumda yaklaşık 2000 mesaj var bu yüzden olsa gerek telefonum sürekli donuyordu kapatıp yeniden açmam gerekiyordu bugün mesajlarımı silmeye karar verdim silerken yine dondu kapattım ama şimdi açılmıyor açarken en baştaki nokia yazısı geliyor biraz bekliyorum ekran bembeyaz hala bişey yok ne yapmalıyım lütfen yardım edin:bilmm
banada tam olarak aynı şey oldu. 1-2 saat sonra açabildim telefonumu ve o zaman gördüm ki klasörlerimdeki kayıtlı mesajlar silinmiş, bounce snake gibi nokia'nın orginal oyunları bile çalışmıyor, üstelik mp3 kısmı "yeterli hafıza" yok diye açılmıyor. buradaki arkadaşların tavsiyeleriyle telefonu fabrika ayarlarına getirdim, olmadı. yazılım güncelledim, olmadı. bende haftaya servise götürmeyi planlıyorum ama korkuyorum çünkü serviste daha beter olup dönüyor telefon..:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: huloo

dişikartal

Üye
denedim benimki hiç açılmıyo beyaz ekran bile gelmiyo artık bende servise götürcem artık umarım düzelir :S
 

annabelee

Üye
Benim de 5130'm var.Kaç kere servise götürdüm o beyaz ekran yüzünden sadece beyaz ekran cıkıp donuyordu ve hiç açılmıyodu öyle kalıyodu.Neyse bugün de sabah açtım.Mesajlar gelio açıyorum daha okuyamadan tekrar beyaz ekran oluyo ve sonra 1 dk sonra tekrar açılıyo telefon.Ama habire kendiliğinden açılıp kapanamıyor?Lütfen yardım edin..
 
janset89

janset89

Üye
şuanda aynı sorun bende de war aldıgın günden beri arada beyaz ekran geliyodu ama artık kullanılmz duruma geldi ne yapacagımı bilmiyorum daha taksidi bitmedi :ağlarım:
 

hasanunler

Üye
s.a. arkadaslar bn de yeni aldım tlfnu ama beni korkutunuz neden oluyo bunlar bnimkinde de olmaması için ne yapıyım??
 

dişikartal

Üye
görevli bize telefonda çok mesaj bulunduruyosanız ve çoık mesaj cekiyosanız bu sorun genelde oluyo dedi düzgünce mesaj çekmeyede yaramıcaksa bu ne biçim tel ya :off:
 

doguuu09

Üye
tesekur

--------------- Ekleme ---------------

tesekur
 
MiThR@Ndİr

MiThR@Ndİr

Üye
bende 51 30 kullanıcısıyım ses kalitesi ses yükseldikçe bozuluyo ben teli 1.5 ay hiç kullanmadım kapalı kaldı aldım açtım kapatmadan şarzı fulldü açtıımdada fulldü şarzda 2 -2.5 gün gidiyo hafıza kartı 1 gb olmasına ramen 940 mb yazıyor tuşlar birleşik olduu için bazen yanlış yazabiliyoruö ayrıca kulaklıktan da çok az ses çıkıyor yani anlattıım gibi +ları olduu gibi - leride var öyle zırt pırt telefon deiştirmem artık bu telle yolun sonuna kadar beraberim SAYGILAR...
 

by kopil

Üye
telefonu titreşime aldığım zaman cok ses geliyo zırıldıyor yan müzik tuşlarından geliyo ilk başta arkadaşımızın dediği gibi
 
baba3232

baba3232

Üye
Yha telefonun orjinal nokia web browserı nerde ben bulamadım tarayıcı var oda opera mini.
 

yyyytü

Üye
kapalıyken şarz edin alırken öle söylediler
 

vega6161

Üye
Arkadaşlar ben daha bugün aldım şuan dediğiniz sorunların hiçbiri yok ekran beyaz felan olmuyo sadece şarjı merak ettim ne kadar gidiyor sizin ne kadar gidiyor ?
 

mugobaki

Üye
evet yan tuşlar ses çıkartıyor.. tel açılınca beyaz ekran geliyor kulaklığı kaliteli değil ama samsung tellerine göre uygun telefonlardn...
 

pvp

Üye
arkadaslar bende 5131 kullanıcısıyım daha alalı 1 hafta muzık dınlemıyorum oyun oynamıyom ama şajı 2 gunde bıtıyor bunun nedenı nedır bı yrd olursanız sevınırım :(
 


Üst Alt