djsalih91
Üye
5130 xpress music sorunlar
arkadaşlar telefonu alalı 1 hafta oldu şimdilik memnunum ama : şarjı 1 gün gidiyoor ama ben çok uğraştığım için olabilir, müzik tuşları ses çıkartıyo kasaya oturmamış gibi ama bu diğer tellerdede varmış, birde telefonu açtığım zaman ekran beyaz oluyor arkaplan geç geliyor arama tuşu işlemiyor 10 15 saniye sonra ancak tuşlar işliyor sistemi s40 olmasına rağmen hemde 1 gb çok yüksek bir hafıza kartı değil, şarjı 4 saatte doluyor arkadaşlar bu sorunlar sizdede varmı görüşlerinizi ve düşüncelerinizi sadece bilir kişiler paylaşırsa sevinirim şimdiden TEŞEKKÜRLER
n:
n:


