5130 xpress music sorunlar

Sponsorlu Bağlantılar

djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
5130 xpress music sorunlar
arkadaşlar telefonu alalı 1 hafta oldu şimdilik memnunum ama : şarjı 1 gün gidiyoor ama ben çok uğraştığım için olabilir, müzik tuşları ses çıkartıyo kasaya oturmamış gibi ama bu diğer tellerdede varmış, birde telefonu açtığım zaman ekran beyaz oluyor arkaplan geç geliyor arama tuşu işlemiyor 10 15 saniye sonra ancak tuşlar işliyor sistemi s40 olmasına rağmen hemde 1 gb çok yüksek bir hafıza kartı değil, şarjı 4 saatte doluyor arkadaşlar bu sorunlar sizdede varmı görüşlerinizi ve düşüncelerinizi sadece bilir kişiler paylaşırsa sevinirim şimdiden TEŞEKKÜRLER :sn:
 


theyozgatli

Üye
bende de 5130 xpress var şarjı oynadığım zaman 2,5 gün gidiyor tuşlardan ses faLan yok ses kaltersi süper ama orjinaL kuLakLiği kaLiteLi deil
 

Silinen Üye 299735

Üye
Dediklerinin aynısı banada oluyor 4 saatte dolması ilk önce beyaz ekran çıkması vb... s40 telefonlarının çoğu yavaş zaten sinir bozucu bişey...
 

raZor_96

Üye
Dediklerinin aynısı bende yok valla tıkır tıkır çalışıyo ama ben Türkiyeden almadım.
 
degerli43

degerli43

Üye
şarjı tüm boş olsa bile 3 saatte doluyor. ben de günlük şarj ediyorum. müzik tuşlarından ses çıkmıyor. geç geldiği doğru..
 

Silinen Üye 299735

Üye
telefon özellikleri açısından hem ucuz hem kaliteli tel ama şarjı beni hiç tatmin etmio...
 

eylul_matematik

Üye
selam ben de 5130 kullanıcısıyım. şarjı çok iyi gidiyor. ses harika. ama bende de açılınca uzun süre beyaz ekran oluyor ve işlem yapamıyorum. bir de ben 1 gb hediyeli aldım ama 570 mb olunca dolu diyor neden . oyun da yükleyeceğim ama olmuyor yardımcı olur musunuz. neler yapmam gerekiyor. teşekkürler
 
ertugrul.k

ertugrul.k

Üye
peki 5130 da internet varmı
 
ahmetcup1

ahmetcup1

Üye
beyler bir kere bende 5130 kullanıyom harika tel ses müthiş kardeş sen yenii oldığından dolayı birz fazla oyun oynuyosundur eğer oyun indirmek istersen oyunturka.com u öneririm
 

eylul_matematik

Üye
oradaki her oyunu açmadı sadce pipemania açtı. neden olmuyor. telde mi sorun var
 

emre_1234567

Üye
bende 4gb kart var dolu bu sorunların hiçbiri yok bende:oke:
 
ahmetcup1

ahmetcup1

Üye
oyun bozuktur
 
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
4 gb kaldırıyormu ki kullanım klavuzunda max.2gb destekliyor yazıyordu kullananlar varmı :sn:
 
onur_joker

onur_joker

Üye
kardeş walla bnde dediklerinin hiçbiri yok 5130 um war 12 saat müzik dinliom 3 gün gidio bide bnim hafızam 600 mb hiç tel kasmıo ve ekran geç gelmio hiç bişi yi yok seside harika veriyo bi kameradaki video iyi deil kardeş bide oyun için ben direk atıyom j2me uygulamaları direk açı yo no problem

--------------- Ekleme ---------------

evet bnim tel kullanım kılavuzunda 2 gb max yazıo bi yanlış olmasın :S
 
djsalih91

djsalih91

Üye
    Konu Sahibi
malesef maximum 1,5 gün dayandırabiliyorum şarjı müzik bile dinlemiyorum sadece msj o da günde max 100 tane hiç bi anlam veremiyorum verdiğim paraya ağlıyorum nokia dedik ne çıktı sırf bu donma ve geç gelme olayından dolayı n73 music editionu sattım ama daha beteri oldu bu telefon piyasası iğrenç en iyisi hiç kullanmamak :@
 

karizma-hoca

Üye
kardeş bende yaklaşık 1 haftadan buyana 5130 kullanıcısıyım tlf aldığında ortalama 12 saat şarja koydun mu bilmiyorum ama ben aldığımda kutudaki batarya sürekli kullanmama rağmen 1,5 gün gitti. şarj tam bitince 10 saat şarjda beklettim tlf ile günde 40-50 dk konuşuyorum + çoğu zaman müzik dinliyorum 2,5 gün gidiyor.
bana göre eksiklerine gelince
-kamerası iyi değil özellikle wideo çekimleri,
-xpress music olmasına rağmen bas güçlendirici özelliği yok original kullaklığı ise berbat,
-yan tuşları insana 2. el tlf kullanıyor hissi weriyor,
-daha önce 3250 kullanıyordum (s60 os9) onunla kıyaslamak ne kadar doğru fakat 5130 ses özellikleri we kalitesinde onla yarışamaz bence
-3250 kamerasıda 2 mp olmasına rağmen fotoğraf we wideo çekimleri 5130dan daha iyiydi
-3250 bataryası 1100 mAh 5130 ise 1020 mAh şarj cihazları ise ikisininde AC-3 olmasına rağman 3250 2saat45 dk'da 5130 ise yaklaşık 3,5 saate doluyor.
şimdillik bu kadar yorum yapabiliyorum ancak bi müddet daha kullandıktan sonra daha kesin yorumlar yapabilirim ama şu bi gerçekki fiyatı we özelliklerine göre nokianın iyi bir modeli olduğu kesin.
 
onur1903onurbjk

onur1903onurbjk

Üye
ben de 5130 kullanıyorum çok kullandığım zaman 2 gün gidiyor normalde 4 gün falan gidiyor çok memnunum 1gb'lik kart ile aldım 940 mb'a kadar izin veriyor ses de güzel
 
keyfff

keyfff

Üye
arkadaşlar ben yeni aldım beğenerek çok hoşuma gittitelefon fakat müzik çalara girdiğimde yeterli hafıza yok diyor neden acaba yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk..
 

LoqeL

Üye
hergün 12 saat şarj edin(3gün boyunca)böylece telefonun performansı yükselir
 

danger_ali_3591

Üye
bn sadece sarjdan yana şikayetciyim gün içinde bitiyo....
creative kulaklık aldım on numara ses verio...
 


Üst Alt