Gofrettin115
Üye
Hocam MTK dan dusuruyorum sesi lvl 0 . dan 6 ya kadar degistiriyorum ama hoporlor sesi bozulmuş gibi nasıl diyim ya az yapican çoğalınca ses bozuluyor romla alakali çünkü her müziği denedim
Şarj sıkıntısı yok denilen romu bidd
Artliggt romu deniycem
Yanlız bu ROM unda şarjı iyi gidiyor gibi
Şarj sıkıntısı yok denilen romu bidd
Artliggt romu deniycem
Yanlız bu ROM unda şarjı iyi gidiyor gibi
Son düzenleme:

