GM Discovery 2 [4.4.2] ZenUI Black Edition v2.1 - Stable

Sponsorlu Bağlantılar

Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
Hocam MTK dan dusuruyorum sesi lvl 0 . dan 6 ya kadar degistiriyorum ama hoporlor sesi bozulmuş gibi nasıl diyim ya az yapican çoğalınca ses bozuluyor romla alakali çünkü her müziği denedim
Şarj sıkıntısı yok denilen romu bidd
Artliggt romu deniycem
Yanlız bu ROM unda şarjı iyi gidiyor gibi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: caneira07


want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Bu romu yüklemek için adımları sırasıyla yazabilirmisiniz ya biraz acemiyimde :-)
Cihaza root atip twrp kurun wipe den System custpack data cache seçenekleriyle wipe yapın. Romu dahili hafızaya atıp install kısmından kurun
Hocam MTK dan dusuruyorum sesi lvl 0 . dan 6 ya kadar degistiriyorum ama hoporlor sesi bozulmuş gibi nasıl diyim ya az yapican çoğalınca ses bozuluyor romla alakali çünkü her müziği denedim
Şarj sıkıntısı yok denilen romu bidd
Artliggt romu deniycem
Yanlız bu ROM unda şarjı iyi gidiyor gibi
Art Light romanda kamera hatası var
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Hocam indirdim ben bu dosyayı. Zip diye inmedi şu şekilde indi: ZenUI BlackEdition GMD2.zip.crdownload. Bu şekilde mi inmesi lazım recovery den yuklediğimde tel brick olmasin
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Yeniden indir hocam dosyayı. Tam inmemiş o dosya.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve karakule1421
Mr.Dat

Mr.Dat

Üye
chrome indirmesi yarıda kalmış hocam tekrar indirin
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Hocam indi dosya. Peki bunu ana klasore çıkarmak lazim mi
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Sondaki .Crdownload kısmını sil zıp açılıyorsa öyle kur ama brick edebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Onu denedim zip oldu açılıyor ama brick olucak diye denemedim
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Yinede yeniden indirmeyi tavsiye ederim
Brick olmaz twrp ile kolay kolay
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Bu ROM kaç MB hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
263MB Hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Hocam ben bu romu yukledim ama benim discovery 2 orijinal rom rootluydu bu rootlu değil galiba. Tekrar mi rootlamak gerekicek
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
AA kolay supersu derken hocam ?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
Mobilim yardımcı olamam işe gidicem
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Tamam hocam hallettim sağolun yinede :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07 ve Gofrettin115

Radresword11

Üye
Hocam otg desteklemiyor herhalde bu rom. Bi bilgisi olan
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Flash bellek deneme şansım olmadı ama Klavye Mouse çalışıyor yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

Radresword11

Üye
Hocam flaşhi nasıl okutabiliriz otg ile tele. Bi bilginiz varmı. Şimdiden tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
want to

want to

Üye
    Konu Sahibi
Flash bellek bulup bende denedim şimdi ama okumadı. Yakın bir zamanda ilgileneceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07


Üst Alt