Galaxy S3 Mini i8190 |4.1.2| ChessDroid v6 |S5 Keyfi ;)| |SIII Mini |

Sponsorlu Bağlantılar



ertankarli

Üye
Güzel bir çalışma v5 çok hantaldı ama bu 5.1 gayet iyi olmuş,emeğine sağlık.
Ama yinede Stock rom dan cynoagen mod a geçmemdeki en büyük nedenler.
-Stock romun fontları kötü,her ne kadar programla değiştirsende cm deki gibi hoş
olmuyorlar twitter,whatsapp vs. silik gibi yazılar
-Dialer 'in geç açılması (Başka dialerlar var ama orjinali kullanmak istiyorum)
-Akıcılık bir yere kadar oluyor

Dialer ve fontlar bir şekilde halledilir,Aslında cm roboto font kullanıyorum fakat sonradan
bu stock roma uygulayınca garip duruyor.İbrahim kardeş,xda forumda S5 kamerasını paylaşmışsın, s5 mesaj programını da zip yapıp buraya link koyma imkanın varmıdır?çok makbule geçeçek.Xda forumda mesaj programının paylaşmışsın sağol dostum.Bu bizim dialer'i değiştiremezmiyiz.S5 tekini port etmek zormudur sence ?
 
  • Beğen
Tepkiler: hasim38 ve ibrahimyuksel
hasim38

hasim38

Üye
İbrahim sen no frillsi eklemisin. Ama oc destekliyor mu s3 mini??
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
İbrahim sen no frillsi eklemisin. Ama oc destekliyor mu s3 mini??

OC desteklediğinden dolayı değil sadece kernel çalışmasını ayarlamak için o program mesela performans için batarya tasarrufu için vs.

Güzel bir çalışma v5 çok hantaldı ama bu 5.1 gayet iyi olmuş,emeğine sağlık.
Ama yinede Stock rom dan cynoagen mod a geçmemdeki en büyük nedenler.
-Stock romun fontları kötü,her ne kadar programla değiştirsende cm deki gibi hoş
olmuyorlar twitter,whatsapp vs. silik gibi yazılar
-Dialer 'in geç açılması (Başka dialerlar var ama orjinali kullanmak istiyorum)
-Akıcılık bir yere kadar oluyor

Dialer ve fontlar bir şekilde halledilir,Aslında cm roboto font kullanıyorum fakat sonradan
bu stock roma uygulayınca garip duruyor.İbrahim kardeş,xda forumda S5 kamerasını paylaşmışsın, s5 mesaj programını da zip yapıp buraya link koyma imkanın varmıdır?çok makbule geçeçek.Xda forumda mesaj programının paylaşmışsın sağol dostum.Bu bizim dialer'i değiştiremezmiyiz.S5 tekini port etmek zormudur sence ?
Dialerde değişecek diğerleri de ama şimdi değil finallerim var kardeşim..
 

Flash_07

Üye
Dostum kurulum videosu yada resimli anlatım yaparsan sevinirim olmuyor çünki dediklerini yaptım hafiza kartına ve telefon üstüne attım romu .rar şeklinde olmadı rardan çıkardımda attım olmadı sorun ne bi anlatırsan sevinirim
 
verynice

verynice

Üye
Dostum kurulum videosu yada resimli anlatım yaparsan sevinirim olmuyor çünki dediklerini yaptım hafiza kartına ve telefon üstüne attım romu .rar şeklinde olmadı rardan çıkardımda attım olmadı sorun ne bi anlatırsan sevinirim
Öncelikle telefonunda GT-I8190_PhilZ-Touch-Recovery_6.41.5 i yükle.
Arkasından indirdiğin dosyayı rar dan çıkar. Çıkardığın dosyayı clockworkmod/backup klasörüne at. clockworkmod içinde backup klasörü yoksa sen oluştur.
Sonra recoveryi aç. Backup and Restoreye tıkla.
Restore from /storage/sdcard1 e tıkla ve
2014-06-03.14.00.13_ChessDroidv5.1 dosyasını seç. Dosyayı telefon hafızasına attıysan Restore from /sdcard ı seç

Restore yapmadan önce wipeleri unutma.
 
Son düzenleme:
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
ChessDroid v6 Çıkmıştır bilginize....
 
  • Beğen
Tepkiler: xman34132
djediz

djediz

Üye
yükleyemedim kardeşim installion aborted dedi recovery de güncel ama needen böyle oldu anlamadımrar bozukmuş
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
zfrglr

zfrglr

Üye
zip hata veriyor ve yüklenmiyor pc de açmaya çalışıncada hata veriyor
Recovery modda ve PhilZ recovery ikiside yüklemiyor
4 defa pc ve telefondan indirdim hepsinde eynı sorunu verdi
 
djediz

djediz

Üye
Kardesim o baglantidan indirme yapmadigin belli istersen bi dene öyle yardımcı olmaya çalış
 
Son düzenleme:
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
zip hata veriyor ve yüklenmiyor pc de açmaya çalışıncada hata veriyor
Recovery modda ve PhilZ recovery ikiside yüklemiyor
4 defa pc ve telefondan indirdim hepsinde eynı sorunu verdi

Kardesim o baglantidan indirme yapmadigin belli istersen bi dene öyle yardımcı olmaya çalış
Kusura bakmayın bir sorun oluşmuş sanırım , Alternatif link eklendi... Mega.co.nz linki.
 

meymenetli

Üye
zip hata veriyor ve yüklenmiyor pc de açmaya çalışıncada hata veriyor
Recovery modda ve PhilZ recovery ikiside yüklemiyor
4 defa pc ve telefondan indirdim hepsinde eynı sorunu verdi
yükleyemedim kardeşim installion aborted dedi recovery de güncel ama needen böyle oldu anlamadımrar bozukmuş
arkadaşım sırf hata var die 6 defa bilgisayara, 2 defa telefona indirdim. ve hata veriyor dediğiniz zip dosyalarından 3 tanesini zipten çıkartttım.
işte ekran görüntüsü..


şuan farklı site ve gruplardan 800 den fazla indirme aldık. bir kaç kişinin hata yapması yada sorun yaşaması normal.
internetinin hiç kopmadıgından emin ol ve büyük kapasiteli downlaod ta sorun ya idm nin mobil sürümü vardı onu kullanabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimyuksel

BelieveFever

Üye
Kardeşim rom gayet güzel ama klavye titreşimini kapatamıyorum deliricem
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
maybas475

maybas475

Üye
megadan da indirdik...yüklenemiyor hacı abi..
 
zfrglr

zfrglr

Üye
Ellerine saglik dostum megadan indirdim rom harika
 
galata7788

galata7788

Üye
v6 çok iyi olmuş abi devamını bekleriz :D
 

Durmuş öcek

Üye
google drive upload yaparmısınızandroiddevi.com a bn neden giremiyorum
 

Benzer Konular

dogankara54
Cevap
111
Görüntüleme
27K
yunusemre168
FastAsHeLL
Cevap
23
Görüntüleme
4K
typhoonlight
Ultraslan8
Cevap
858
Görüntüleme
53K
Musti190738
UysalMuzaffer
Cevap
77
Görüntüleme
8K


Üst Alt