hasim38
Üye
Konuda PhilZ recovery var onu indirip flashlıcaksın , zaten konuya yazdım nasıl yapılacağını
Teşekkürler
Konuda PhilZ recovery var onu indirip flashlıcaksın , zaten konuya yazdım nasıl yapılacağını
İbrahim sen no frillsi eklemisin. Ama oc destekliyor mu s3 mini??
Dialerde değişecek diğerleri de ama şimdi değil finallerim var kardeşim..Güzel bir çalışma v5 çok hantaldı ama bu 5.1 gayet iyi olmuş,emeğine sağlık.
Ama yinede Stock rom dan cynoagen mod a geçmemdeki en büyük nedenler.
-Stock romun fontları kötü,her ne kadar programla değiştirsende cm deki gibi hoş
olmuyorlar twitter,whatsapp vs. silik gibi yazılar
-Dialer 'in geç açılması (Başka dialerlar var ama orjinali kullanmak istiyorum)
-Akıcılık bir yere kadar oluyor
Dialer ve fontlar bir şekilde halledilir,Aslında cm roboto font kullanıyorum fakat sonradan
bu stock roma uygulayınca garip duruyor.İbrahim kardeş,xda forumda S5 kamerasını paylaşmışsın, s5 mesaj programını da zip yapıp buraya link koyma imkanın varmıdır?çok makbule geçeçek.Xda forumda mesaj programının paylaşmışsın sağol dostum.Bu bizim dialer'i değiştiremezmiyiz.S5 tekini port etmek zormudur sence ?
Öncelikle telefonunda GT-I8190_PhilZ-Touch-Recovery_6.41.5 i yükle.Dostum kurulum videosu yada resimli anlatım yaparsan sevinirim olmuyor çünki dediklerini yaptım hafiza kartına ve telefon üstüne attım romu .rar şeklinde olmadı rardan çıkardımda attım olmadı sorun ne bi anlatırsan sevinirim
indirirken hata oluşmuş , zipte sorun yok...yükleyemedim kardeşim installion aborted dedi recovery de güncel ama needen böyle oldu anlamadımrar bozukmuş
zip hata veriyor ve yüklenmiyor pc de açmaya çalışıncada hata veriyor
Recovery modda ve PhilZ recovery ikiside yüklemiyor
4 defa pc ve telefondan indirdim hepsinde eynı sorunu verdi
Kusura bakmayın bir sorun oluşmuş sanırım , Alternatif link eklendi... Mega.co.nz linki.Kardesim o baglantidan indirme yapmadigin belli istersen bi dene öyle yardımcı olmaya çalış
zip hata veriyor ve yüklenmiyor pc de açmaya çalışıncada hata veriyor
Recovery modda ve PhilZ recovery ikiside yüklemiyor
4 defa pc ve telefondan indirdim hepsinde eynı sorunu verdi
arkadaşım sırf hata var die 6 defa bilgisayara, 2 defa telefona indirdim. ve hata veriyor dediğiniz zip dosyalarından 3 tanesini zipten çıkartttım.yükleyemedim kardeşim installion aborted dedi recovery de güncel ama needen böyle oldu anlamadımrar bozukmuş
Klavye ayarlarından Gelişmiş ve ardından Tuş vuruşu titreşimini kapatırsanız titreşim kapanmış olur...Kardeşim rom gayet güzel ama klavye titreşimini kapatamıyorum deliricem
Sizde bir sorun var altenatif linkler de eklendi indiremeyenler içinmegadan da indirdik...yüklenemiyor hacı abi..
eyvallah sağolasınEllerine saglik dostum megadan indirdim rom harika
