Galaxy S3 Mini i8190 |4.1.2| ChessDroid v6 |S5 Keyfi ;)| |SIII Mini |

Sponsorlu Bağlantılar

hasim38

hasim38

Üye
4.2.2 durum çubuğunu beğenmiyordunuz orjinale dönderdim bu sefer de eskisini isteyenler var :)
Facebook Grubunda oylama yapacam gelin oy verin hangisi çoğunluk olursa ona döndereyim ;) Oylama sonucuna göre yapılacak , aksini bana söylemeyin kendiniz düzenleyebilirsiniz istediğinizin aksi bir sonuc çıkarsa...

Haci yeni seyler iyidir(son uyg vs)
tesekkurler
 


cutyleader

cutyleader

Üye
Biri soruma acil cevap verebilirmi ona göre yükleme yapacağım ..Beats audio,,,Blnmod,,,CrossBreeder,,,Offical_Acid_Audio,,,AramaSırasındaKayıtButonu,,,S5 bootanimation,,,Seffafstatusbar,,,SuperSuRoot bunlardan yüklü olanları yazarsanız bende ona göre olmayanları yükleyeceğim bekliyorum..
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Biri soruma acil cevap verebilirmi ona göre yükleme yapacağım ..Beats audio,,,Blnmod,,,CrossBreeder,,,Offical_Acid_Audio,,,AramaSırasındaKayıtButonu,,,S5 bootanimation,,,Seffafstatusbar,,,SuperSuRoot bunlardan yüklü olanları yazarsanız bende ona göre olmayanları yükleyeceğim bekliyorum..
Fusionkatv3 mu kullaniyirdun ??? arkadaşlar en ustteki yerin(saat bildirim wifi bulunan yerin) her zaman full siyah olmasini istiyorum onu nasil yapabilirim acaba bilen var mi
 
cutyleader

cutyleader

Üye
Hayır chessdroid indirdim kurdum şimdi saydıklarımdan olmayanları kurucam da şuan crossbreeder ses kaydedici bide bln mod kurdum dierlerinide kursammı beats audio filan yüklümü deilmi anlayamıyorum ki
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Crossbreder ne ise yariyor ?bln mod ne acaba ?
 
cutyleader

cutyleader

Üye
crossbreeder android telefonları hızlandıran bi zip dosyalarım menu galari herşeye takılmadan ekran geçişleri kaygan olur vs... blnmod ise s3 mini lerde msj veya çağrı geldiğinde yanan bi bildirim ışığı koymamışlar blnmod sayesinde msj veya bildirim geldiğinde altta duran panel çubukları yanık kalıyo bu sayede msj geldiğini telefona bakmadan anlıyorsunuz.. yeterince açık oldu umarım :)beats audio ise htc de bulunan yüksek ses özelliği ..ses kayıt ise hiç program kullanmadan bir kişiyi aradığınızda ekrana bakarsanız hoparlör seçeneği gibi kayıt seçeneği gelir ve ses kayıt edersiniz benim konularıma bakarsanız görürsünüz..acidsoundengine de aynı şekilde kulaklık sesini 5 kat daha artırıyor..
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Fusionkat v3 te hepsi var galiba degil mi
 
cutyleader

cutyleader

Üye
hayır hepsi yok fusion kat sadece ses kalitesi olan bi rom ram bakımından berbat. en iyisi chessdroid
 
joker.lg

joker.lg

Üye
Ya bu romlarda vpn programlarina bagli kalmiyor tusu kapatinca neden ?
hayır hepsi yok fusion kat sadece ses kalitesi olan bi rom ram bakımından berbat. en iyisi chessdroid
berbat mi :hmmm ben şimdi
Onu deniyorum v3 bende çok iyi şimdilik sadece bir sorunum var onun dışında super hızlı bence ve hoparlor sesi az
Vay :) seside kaliteim o bakimdan da iyi olsun o zaman ;) :)
son stabil halini ne zaman alır romunuz, acaba ? Ram iyi pil ve çekirdek iyi olan?? Ve bir önerim var siz stock romu sade bir şekilde düzenleyin Ve diğer özellikleri isteyenler için cwm flasi verin isteyrlen istediğini yapsin flaslayip herkesin istedği bir olmuyor maalesef
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu romlarda vpn programlarina bagli kalmiyor tusu kapatinca neden ? berbat mi :hmmm ben şimdi
Onu deniyorum v3 bende çok iyi şimdilik sadece bir sorunum var onun dışında super hızlı bence ve hoparlor sesi az son stabil halini ne zaman alır romunuz, acaba ? Ram iyi pil ve çekirdek iyi olan?? Ve bir önerim var siz stock romu sade bir şekilde düzenleyin Ve diğer özellikleri isteyenler için cwm flasi verin isteyrlen istediğini yapsin flaslayip herkesin istedği bir olmuyor maalesef
zamanım olsa onu da yapacam zaten ama sürekli birşeyler çıkıyor. yavaş yavaş koyuyorum işte , klavye koydum arama kaydedici koydum 4.2.2 statusbarı da koyacam müsait olunca , yavaş yavaş yani :) v1in pil iyidi ram kötüydü bunun ram iyi pil kötü , yakında ikisini de tuttururuz inş. ;) :)
 
joker.lg

joker.lg

Üye
zamanım olsa onu da yapacam zaten ama sürekli birşeyler çıkıyor. yavaş yavaş koyuyorum işte , klavye koydum arama kaydedici koydum 4.2.2 statusbarı da koyacam müsait olunca , yavaş yavaş yani :) v1in pil iyidi ram kötüydü bunun ram iyi pil kötü , yakında ikisini de tuttururuz inş. ;) :)
Ben nasil.kernel falan alabilirim ya :( bulamiyorum bir turluDedigim.gibi oyle programlar,bence istege bagli olmali
 
hasim38

hasim38

Üye
zamanım olsa onu da yapacam zaten ama sürekli birşeyler çıkıyor. yavaş yavaş koyuyorum işte , klavye koydum arama kaydedici koydum 4.2.2 statusbarı da koyacam müsait olunca , yavaş yavaş yani :) v1in pil iyidi ram kötüydü bunun ram iyi pil kötü , yakında ikisini de tuttururuz inş. ;) :)

Hadi bekliyoruz kardes
Bide benim ota hata veriyor niye ?
 
ykpknl

ykpknl

Üye
Fusionkatv3 mu kullaniyirdun ??? arkadaşlar en ustteki yerin(saat bildirim wifi bulunan yerin) her zaman fu ll siyah olmasini istiyorum onu nasil yapabilirim acaba bilen var mi
gravity box u yükle onla değiştireblrsin.
crossbreeder android telefonları hızlandıran bi zip dosyalarım menu galari herşeye takılmadan ekran geçişleri kaygan olur vs... blnmod ise s3 mini lerde msj veya çağrı geldiğinde yanan bi bildirim ışığı koymamışlar blnmod sayesinde msj veya bildirim geldiğinde altta duran panel çubukları yanık kalıyo bu sayede msj geldiğini telefona bakmadan anlıyorsunuz.. yeterince açık oldu umarım :)beats audio ise htc de bulunan yüksek ses özelliği ..ses kayıt ise hiç program kullanmadan bir kişiyi aradığınızda ekrana bakarsanız hoparlör seçeneği gibi kayıt seçeneği gelir ve ses kayıt edersiniz benim konularıma bakarsanız görürsünüz..acidsoundengine de aynı şekilde kulaklık sesini 5 kat daha artırıyor..
bln modun linkini vereblirmisin ? bde nası yükleniyo o aynı recoveryden flashlanarak mı ?
 
cutyleader

cutyleader

Üye
gravity box u yükle onla değiştireblrsin.
bln modun linkini vereblirmisin ? bde nası yükleniyo o aynı recoveryden flashlanarak mı ?
çok önce indirim yedekdlemiştim linki yok bende googleye yaz çok rahat bulursun evet flashlıcaksın 2 dosya var biri apk dieri zip zip olanı flashlıcaksın sonra telefon açıldığında apk ya girip enable seçiceksin hepsi bu kadar
 

Benzer Konular

dogankara54
Cevap
111
Görüntüleme
27K
yunusemre168
FastAsHeLL
Cevap
23
Görüntüleme
4K
typhoonlight
Ultraslan8
Cevap
858
Görüntüleme
53K
Musti190738
UysalMuzaffer
Cevap
77
Görüntüleme
8K


Üst Alt