Tavsiye iphone 5S alicagim. dusunceleriniz onerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iphone 5S alicagim. dusunceleriniz onerileriniz
İphone 4 kullaniyordum simdiye kadar 5S alicagim artilarini eksilerini goruslerinizi yazarsaniz sevinirim ?
Sarji nasil gidiyo kasilma falan internette donmalar falan oluyo mu
 


Seglopsi

Seglopsi

Üye
Alma imkanın varsa 6 veya 6+'ya yönelmeni herkes tavsiye edecektir sanırım. 5S'in batarya olarak çok vasat olduğunu söylüyolar.
 
nikenroll.kz

nikenroll.kz

Üye
Evet ONe-'e katiliyorum iphone 5s kullanicisiyim telefonu aktif olarak kullaniyorum anca 4-5 saate yetiyor . İphone 6 alman daha mantıklı ...
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Güzel telefon, kasılma gibi şeyler iPhone ile imkansız zaten. 8 ve 8.0.2 versiyonlarında sıkıntılar var. 8.1 gelince güncellemeni yaparsan sıkıntı olmaz.

Ekran küçük gelir diyorsan iPhone 6'ya bakabilirsin.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Zorlayıp 6 alsan daha iyi olur he tabi ben küçük severim dersen 5s o boyutun en iyisi alternatif galaxy alphayada bakabilirsin baya şık ve konforlu olmuş kamera ve pil olarak 5s ten iyidir.
 
0MG90

0MG90

Üye
Alınır ama bence 6 alman daha iyi olur
 
ANIL

ANIL

Admin
Batarya haricinde performans konusunda sıkıntı yaşamazsın.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bence 5S daha güzel 6 nın tasarımından falanda iyi bana göre tabi. Buna olarak M8 e bakabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Valla ben de iPhone 5S'i almayı düşünüyorum.iPhone 6 almak daha iyi ama bi telefona da 2000 küsür lira vermek istemiyorum.Bilgisayar olsa neyse ama telefon için zor gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
foreverthe

foreverthe

Üye
Hocam ben 5S kullanıcısıyım. 6-7 saat kullanım süresi alıyorum. Paranız varsa bence de iPhone 6 veya iPhone 6+ alın ama ekranları filan büyüdüğü için daha fazla güç tüketimi olacağından şarj süreleri birbirlerine yakın olacaktır. Normal kullanıcıysanız sizi şarjı 1 gün götürecektir.
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Valla ben de iPhone 5S'i almayı düşünüyorum.iPhone 6 almak daha iyi ama bi telefona da 2000 küsür lira vermek istemiyorum.Bilgisayar olsa neyse ama telefon için zor gibi.
Oda yaklaşık 2 bin tl. Iphone u iphone yapan o tasarımıdır bence o yüzden 5S diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bugün 3 sene önceki 4s bile ios 8 alıyosa yapmaz. 5s daha yeni bi cihaz apple nda arkasında durduğu belli ürünlerinin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bugün 3 sene önceki 4s bile ios 8 alıyosa yapmaz. 5s daha yeni bi cihaz apple nda arkasında durduğu belli ürünlerinin.
Bakalım ne olacağını ben de bilmiyorum. Bana kalsa çok beklemek istemiyorum hemen gider LG G2 alırdım ama kardeşim iPhone 5S diye diretti ;)
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Kullanıcsının beklentilerine bagli :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kullanıcsının beklentilerine bagli :)
Kasma falan yapmasın yeter. Onun dışında extreme seviyede oyun oynamam. Hele ki yüksek grafikli oyunlar oynamam. Telefonda sarmıyor bence bilgisayardan hallederim bu durumu. Ancak bu hiç oyun oynamayacağım anlamına gelmiyor. Öyle arada sırada açar bakarım o da en fazla 10 dakika. Uzun süre kullanımdan sonra performansta bi düşüklük olmamasını isterim.Hiç sıkıntısı olmasın yani. Bu beklentilere kapalı kod kaynaklı bir sistem gerekiyor. Bu sistemi de yazdığım özelliklerden herkes tahmin etmiş olmalı. Evet evet o sistem ;

iOS değil , Symbian :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Hey gidi 5800 ım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Benimkide kendi düzenlediğim cfw siyle :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
  • Beğen
Tepkiler: hsynkckygcı@


Üst Alt