bencede..linki ne zaman koyacaksın bir saat verebilirmisin hocam...Türkün yaptığı romda hayir vardır bi yukleyelim![]()
Hocam hic oynamassan stock romda gider o kadar.fusionkatromda sarj durumu nasil tam olarak ? Bu iki rom arasında kaldim.dediginiz gibi sarji cok gidiyorsa chessdroid yuklerim.Fusion kadar sacma bi rom yok ya adam int 1 saat takil telefonun agzina sicio ama chess iateyene kanit gonderebilirim 37 saat tir acik sarj yapmadim suan % 28 kanit olarak da pil seceneginr girp foto gonderebilirim bataryasi bozulan arkadaslar s3 mini batarya kalibrasyonu yazin googleye uygulayin gayet uzun omurlu oluyor bataryaniz suanda chessdroid den baska hicbir roma bakmiyorum ki yakinda gelecek guncelleme ile ses sistemi versiyonu eklencek o zmn gor sesi :-) hee sunuda solim ses yuksek olan isyeyen sahislar bunu yapma bebe oyuncagi tabi 1 hafta iicnde hoparlorum patlasin diyenler pm atsin onlara hemen gondereyim patlak patlak kullansinlar bunu dengelemeye ugrasio bu romu yapanlar iste kendi telefonunuda deneme olarak kullanmayi goze aliyorlar milleti kotulerken bir kez daha dusunun.
Dönmeyi hallettim ters kullanabilirsin kullanmak istersenBen orjinal stockrom ustune fusionkat sistemi kurdum(cwm advantage restore ile) ikisinin karisimini kullaniyom ben rahatim fu ll net acik bence iyi gidiyor ve kamerasi asagiya gelecek swkilde kullanabiliyorum telefonu(yani home tusu yukarifa oluyor) ne icin kullaniyon derseni z sebeke sorunu yasiyorum bazen telefonun kicini havaya tutunca cekiyor daha iyi oyle yani bide priz bana uzak ters kullanmak zorunda kaliyorum
Hocam senin sarjin kaç gün gidiyor ? Birde romda donma olayi varmi ? Ikidebir rom değiştirmek istemiyorum yukledigim vir bir romu en az 1 yil kullanmak istiyorum.Dönmeyi hallettim ters kullanabilirsin kullanmak istersenLink konuya eklendi
Fusionkatrom la kiyasla nasil peki ?v4 cok güzel
aynenYa ne fusion u beyler ya chess suan hepsine 1000 basar fusion de yapimci ile iletisime bile gecemiosunuz istek bulunamiyonuz bu oyllemi aradigim romu buldim ben ya super chessdroid.

bu rom bi harikaaaa gençlerrrr kıyaslamaya grip durmayn![]()
![]()

evet gordum sadece vpn ye surekli bagli kalsa bnm icin 10 numara olacak onu nasil halledecegim acaba ???Dönmeyi hallettim ters kullanabilirsin kullanmak istersenLink konuya eklendi
System/build.prop dosyasını root browser ile aç telefondan sonra #Batarya Tweak# başlığı altındaki kodları sil öyle bir deneevet gordum sadece vpn ye surekli bagli kalsa bnm icin 10 numara olacak onu nasil halledecegim acaba ???
