Galaxy S3 Mini i8190 |4.1.2| ChessDroid v6 |S5 Keyfi ;)| |SIII Mini |

Sponsorlu Bağlantılar

theeternal

theeternal

Üye
apk olarak kurun
 


ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Root browseri açtım. Siyah ekran geldi. Öylece kaldı. Telefonu kapatıp tekrar açmak zorunda kaldım.
Beklemede kal onu kullanma o zaman ben v2.1 vercem otaya o zaman siliniyor. Xploreti kurduktan sonra ayarlardan root yetkisi vermen lazim kaldirabilmen icin.
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
OTAyı açın ve güncelleyin :) ChessDroid v2.1
Otadan yüklerken install demeden önce wipeleri iptal edin. wipe yapmadan yükleyiniz
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: verynice
verynice

verynice

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimyuksel

hasanbaglan1981

Üye
Bildirim çubuğu iyi durumda değil abi bildirimler görünmüyor arayan msj atan olduğunda
 
verynice

verynice

Üye
Kilit ekranı sahip bilgisine girince, siyah ekran geldi. Telefonu kapatıp tekrar açmak zorunda kaldım.
 
orcunyilmaz07

orcunyilmaz07

Üye
Yapımda emeği geçen herkese teşekkürler dün yükledim bugün güncelleme geldi gerçekten çok güzel ve kullanışlı fakat supersu kurulumunda hata veriyor bilginiz olsun
 
orcunyilmaz07

orcunyilmaz07

Üye
 
verynice

verynice

Üye
V 2.0 a dönünce düzeldi bilginize.
 

hasanbaglan1981

Üye
Nasıl döndün v2 ye
 

hasanbaglan1981

Üye
Sil Baştan yaptin yani
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
Bildirim çubuğu iyi durumda değil abi bildirimler görünmüyor arayan msj atan olduğunda
Bildirim çubuğu soldan , kısayollar paneli sağdan çıkıyor. değişim butonunu sildim yerine ayarlar ve son uygulamalar butonunu koydum.
 

hasanbaglan1981

Üye
Oha valla bunu soylemesen arar dururdum eyvallah Sağol
 

meymenetli

Üye
arkadaşlar ota desteği linki kırılmışş.. bende hem oto destek ve kernel zipini kendi siteme yukledim. hiç beklemeden direk tek tıkla hızlıca indirebilirsiniz. benimde faydam olur hem..



arkadaşlar romuda bu şekilde yükleyebilirim isterseniz..
 
ibrahimyuksel

ibrahimyuksel

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ota desteği linki kırılmışş.. bende hem oto destek ve kernel zipini kendi siteme yukledim. hiç beklemeden direk tek tıkla hızlıca indirebilirsiniz. benimde faydam olur hem..



arkadaşlar romuda bu şekilde yükleyebilirim isterseniz..
Teşekkürler konuya bunları ekledim :)
 

AndroidReyiz

Üye
ibrahim abi ya bence sagdan cekme olmamis sadece normal olsa yani direk cekince de soldaki gibi olsun o orjinale benziyo
 

Benzer Konular

dogankara54
Cevap
111
Görüntüleme
27K
yunusemre168
FastAsHeLL
Cevap
23
Görüntüleme
4K
typhoonlight
Ultraslan8
Cevap
858
Görüntüleme
53K
Musti190738
UysalMuzaffer
Cevap
77
Görüntüleme
8K


Üst Alt