Öneri Lumia 820 Alınırmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Yani ederi max 600 tl eder .
 


SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
Ekran Cözünürlüğü nasıl parlaklıgı filan ? matmı farklakmı ?
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
yokmu hiç çevrende L820 kullanan? yada bi nokia shop'a uğrayıp bakıver. incele yani telefonu.
 
dakamon

dakamon

Üye
Forumda olumsuz yorumlar duymak çok daha olasıdır. Çünkü memnun kalan adam üşenir yazmaya da memnun kalmayan adam her turlu olumsuzluğu anlatmak ister çünkü madur olduğunu hisseder başkası da madur olmasın ister telefona kin güttüğü için olumsuzluklarını anlatır belki bire bin katarak. Sözüm meclisten dışarı. Bu telefonun olumsuzlukları var birincisi ağırlığı kalınlığı. İkincisi pili bence daha yüksek olmalıydı yeterli değil. İnternet paketim yokken pişin yarısı bile yeterdi ama internet paketinden sonra çok çabuk bitiyor ve alışamadım hala. Üçüncüsü kapasitesi. Uygulamaları sd karta yükleme gibi bir,şey olmadığı için bir sure sonra uygulama yüklemek için başka uygulamaları silmek zorunda kalıyorsun. Kamerasını kötülüyorlar ama ne bekliyorsunuz bir kameradan anlamıyorum gidin 1020 alın. Eğer kamera olarak orta seviye ustu bir şey bana yeter derseniz bu sizi hayli hayli tatmin edecektir. Amoled olması gayet iyi siyahlar daha soygun bunları anlatmaya gerek yok. Olumsuzluklarını söylemek istedim telefonun olumlu yanları zaten malum eğer gun içinde çantayla dolaşan yada arabayla seyahat eden biriyseniz bir taşınabilir batarya alırsınız şarjınız azalınca takarsınız şarj olur. Biraz beklerseniz eğer xiaomi diye bir firma çok ucuza 10400 mah lık bir pil çıkartacak bende oyle bir şey almayı düşünüyorum. Telefon işi çok düşünülüp karar alınması gereken bir durum. İyi araştır oyle al. Özellikle wp alırken bir kere daha düşün sonradan buraya gelip atar yapma :) sistem seni tatmin etmeyebilir bunları göz önünde bulundur yada bekle 8.1 güncellemesinden sonra kararını ver.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasan3472ty, luckysleven, ahmetcalabala ve 1 kişi daha
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
820 ile az önce çektiğim iki resim.






820 ile çekilmiş bir kaç resim. fikir vermesi açısından bakabilirsin.

 
  • Beğen
Tepkiler: SouLW3
SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
kamerası iyi gibi kötü diyenler gopro filanmı bekliyor acaba ?
 
dakamon

dakamon

Üye
Bende anlamıyorum bi fotoğraf paylaşırdım ama teldeyim sanki prof kamera ile çekilmiş gibi yani harbiden 950 tl lik aletten hangi performansı bekliyorsunuz :D hali hazırda s3 ten bile daha iyi çekiyor :) 5mp li lumiaların bile gün ışığında çektikleri fotolar bile gayet iyiyken 820 nin kamerasına kötü demek ancak 920 925 1020 kullananların söyleyeceği bir şey.
 
  • Beğen
Tepkiler: SouLW3
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
820 ile az önce çektiğim iki resim.






820 ile çekilmiş bir kaç resim. fikir vermesi açısından bakabilirsin.


göksu parkı :)

ankara günlerim geldi aklıma.. :)

bu arada fotolar ayna gibi..
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin ve SouLW3

Benzer Konular

Cevap
33
Görüntüleme
2K
Topal Pire
Cevap
30
Görüntüleme
3K
Cevap
12
Görüntüleme
1K
papakudioflu


Üst Alt