Zapizm
Üye
Lg 2 vs s4 kararsızlık...
Arkadaşlar önceşikle Merhaba ben telefon almayı düşünüyorum. Şuanda İP4 kullanıyorum 1200tl ye aldım bundan 5 ay önce ve çok pişmanım androide dönmek istiyorum. 2 cihaz arasında çok kararsız kaldım ve sizden yardım istiyorum.
Telefondan beklentilerim. Web'te çok geziyorum benim için en önemli özellik web beklentilerimi sıralıyorum.
-WEB
-GÜNCELLİK(Önümüzdeki seneler güncel olsun)
-HIZLI VE STABİL
-OYUN PERFORMANSI
Lg g2'de adreno 330 grafik işlemcisi var Oyun performansını arttıran. SnapDragon 800, 4 çekirdekli işlemcisi ve 2 GB Ram.
Samsung galaxy s4'te ise güncellik konusu iyi malumunuz Lg'nin güncelleme sıkıntısı var ama hala sürer mi pek bi fikrim yok yorumlar sizde arkadaşlar.
Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Telefondan beklentilerim. Web'te çok geziyorum benim için en önemli özellik web beklentilerimi sıralıyorum.
-WEB
-GÜNCELLİK(Önümüzdeki seneler güncel olsun)
-HIZLI VE STABİL
-OYUN PERFORMANSI
Lg g2'de adreno 330 grafik işlemcisi var Oyun performansını arttıran. SnapDragon 800, 4 çekirdekli işlemcisi ve 2 GB Ram.
Samsung galaxy s4'te ise güncellik konusu iyi malumunuz Lg'nin güncelleme sıkıntısı var ama hala sürer mi pek bi fikrim yok yorumlar sizde arkadaşlar.
Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Yanlış yazdım 400 olacaktı.