djhiguramos
Üye
Ben kendi kullandığım telefonda(xSola) pilden muzdaribim de başkalarının canı yanmasın diye yazdım ayrıca nexus diye tüm güncellemeleri alır diye bir kaide yok bunun da bilincinde olun nexus one android 4 ü bile alamadı resmi olarak
not:öyle bir yazmışım ki G2 yi tasarlayan departmanın satış uzmanı gibi hissettim kendimi
not:öyle bir yazmışım ki G2 yi tasarlayan departmanın satış uzmanı gibi hissettim kendimi


