Lg 2 vs s4 kararsızlık...

Sponsorlu Bağlantılar

djhiguramos

djhiguramos

Üye
Ben kendi kullandığım telefonda(xSola) pilden muzdaribim de başkalarının canı yanmasın diye yazdım ayrıca nexus diye tüm güncellemeleri alır diye bir kaide yok bunun da bilincinde olun nexus one android 4 ü bile alamadı resmi olarak

not:öyle bir yazmışım ki G2 yi tasarlayan departmanın satış uzmanı gibi hissettim kendimi :D
 


Never Back Down

Never Back Down

Üye
şimdi nexus 5
2300mah gibi bi batarya 8 mp kamera ile geliyor
ama g2 13mp kamera 3000mah batarya kullanıyor
yalnız ince bi nokta varki nexus lar herzaman en önce güncelleme alan telefonlardır.
kamera ya çok takılmıyorsan nexus 5 tabiki
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Hocam bana ilk güncelleme almanın faydalarını yazar mısınız?(google 'ın kobay faresi olmak dışında)
 
Invoke

Invoke

Üye
+Geliştirici desteği daha fazla olur.
Hocam bana ilk güncelleme almanın faydalarını yazar mısınız?(google 'ın kobay faresi olmak dışında)

LoL. Diğerleri de 1 ay sonra alsa tamam, kaç ay geçiyor aradan... Ki onun aldığı kadar da alamıyorlar.
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Bnde kamera ses hastalığı yok abiler.
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben ikisi arasından Nexus 5'i seçerdim. @Zapizm
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Nexustan yana kullandım tercihimi müdür. Zaten fiyatıda 1400 en bende 2-3 ay sonra alıcam 1300 den alırım büyük ihtimal. Yani hesapların tam uyuyor.
 
Invoke

Invoke

Üye
Hayırlısı olsun.
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Allah Razı olsun. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Marketteki uygulamaların istediği minimum sürümlerinden haberdar mısınız?Geliştirici olayı temel düzeyde uygulama geliştirmiş biri olarak diyorum ki api artıkça(diğer artılarının yanında) noob developer'ların markete daha kolay çöp yazılım sunmasını sağlar yoksa fifa 2014 android sürümü için 2.3.3 istiyor çoğu gameloft oyunu da hala 2.3.3 api sine göre geliştiriliyor.Arkadaşa da hayırlı olsun diyorum.
 
Invoke

Invoke

Üye
Marketteki uygulamaların istediği minimum sürümlerinden haberdar mısınız?Geliştirici olayı temel düzeyde uygulama geliştirmiş biri olarak diyorum ki api artıkça(diğer artılarının yanında) noob developer'ların markete daha kolay çöp yazılım sunmasını sağlar yoksa fifa 2014 android sürümü için 2.3.3 istiyor çoğu gameloft oyunu da hala 2.3.3 api sine göre geliştiriliyor.Arkadaşa da hayırlı olsun diyorum.

Farkındayız da ne oluyor yani 2.3 isteyince?
 

Zapizm

Üye
    Konu Sahibi
Keşke biraz ram farkı olsaydı :)
 
KD1907

KD1907

Üye
Bende aynı ikilemde kaldım ama S4 aldım ve şu an gayet memnunum. Sen Asabi Geliştiricinin dediklerine bakma zaten bu yüzden banlandı. Yani sürekli samsung düşmanı toplamaya çalışıyorum falan demişti yani takma onun dediklerini sen. 4.3 teyim ve şarjım rahat 1.5 gün yetiyor bana abartmıyorum ama çok fazla oyun oynayan biri değilim sadece internete giriyorum o kadar. Ayrıca oyun performansı falan çok iyi (I-9500 8 çekirdekli modeli için) Güncelleme konusunu merak etme 5.0 ı alır bence. Bide bende bide marka takıntısı vardı ben o yüzden aldım S4 ü. Ama nexus 5 i beklemen senin için daha faydalı olur çünkü google nin telefonu yani 6.0 güncellemesini bile alır diye düşünüyorum..
 
Invoke

Invoke

Üye
Yani 2.3 yeterli mi diyorsun? Kitkat kullanmayalım mı? =P
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Geliştirici desteği daha fazla olur dediniz bende şunu belirttim çoğu geliştirici hala alt basamaktan sunuyor ürünleri
----
ben de 4.4.2 kullanıyorum ama sor neden kullanıyorum yeni api'leri test etmek için kullanıyorum
sanal makine üzerinden uygulamaları test etmek işkencedir bilen bilir
 
Invoke

Invoke

Üye
Geliştirici desteğinden kastım xda'deki topluluk. Nexus 5'e çıkan rom sayısı mod sayısı, G2'ye çalışanlardan fazla olucaktır.
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Eğer üstte belirtilen gibi tamamen aynı donanımı kullanıyorsa aynı gün portlanır diyorum ben de.
xperia ray ın donanımı neredeyse diğer 2011 xperia larla aynı (scorpion 1ghz 512 ram) aynı ubuntu touch live with walkman'da da var xperia ray'da da var(ufak bir çözünürlük düzeltmesiyle tabi)
 
Invoke

Invoke

Üye
Eğer üstte belirtilen gibi tamamen aynı donanımı kullanıyorsa aynı gün portlanır diyorum ben de.
xperia ray ın donanımı neredeyse diğer 2011 xperia larla aynı (scorpion 1ghz 512 ram) aynı ubuntu touch live with walkman'da da var xperia ray'da da var(ufak bir çözünürlük düzeltmesiyle tabi)

Portlayan olursa portlanır işte.
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
Geliştirici sayısı azalmaz o sebeple diyorum bakın mesela şu karşılaştırmaya nexus s 4.1.2 yi de almış orjinal olarak devamı gelmemiş bir de buraya bakın galaxy s in xda daki sayfası 4.4.2 yi almış gayri resmi olarak aynı durum bence.
 
Invoke

Invoke

Üye
İyi de Galaxy S'in bir sürü geliştiricisi vardı zaten. Her telefon için durum böyle değil.
 

Benzer Konular

mahmut-kys
Cevap
40
Görüntüleme
4K
muhammettvurucu
YENİÇeri1362
Cevap
3
Görüntüleme
3K
Türe


Üst Alt