ondan alışkanlık kaldı pil seviyesi düşünce korkuyorum direk ya herşeyi kapatyorum filan hele müzik dinlerken düşerse kapatıveriom
n97de müzik dinledimmi 3 şarkıda %10-15 gidiyordu

symbianda ikinci günü gördüğümü hatırlamıyorum.

Haklısın hakkını yememek lazım, 5800 ve c601 neler çekti elimden ama her şeye rağmen dört dörtlük cihazlardı...lütfen yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim win8 in tartışılamaz üstünlüğü var ama 10 sene gibi bir süre kullandık android çıkana kadarda vazgeçemediğimiz bir parçamızdı![]()

ben hiç android kullanmadım hiç satmadım symbianı ve nokiayıdiyorumya günde 3 kez şarj ettim gene kullandım okadar
bozuldu gittim 1100 kullandım yedek samsung veriyorlar yok bana nokia verin yedek diyorum
![]()
Önce S40 sonra S60v3 en son S60V5 dedik kullandık şimdi WP 8'deyim 
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()

18 gün mü biri tokat atsın bana
yok yok ben bugün uykusuzum ondan herhalde![]()

tam pili doldurmak için teli acık mı bırakmak lazım yada kapalı modda mı
18 gün yazıyorda normalde 3 gün anca gidiyor 3g falan ful açık halde sınırsız internet var mechul![]()
